Страшенний вибір. Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з найбільш ефектних сцен за участі прообразу тієї самої Самари Морган.

Щоправда, дії відбуваються в магазині електроніки Фокстрот, де головна героїня шокована надзвичайним вибором телевізорів.

«Це нове і доволі сміливе для нас рішення, оскільки останнім часом більшість наших проявів була безпосередньо зосереджена на бренд-герої — лисичці Фоксі. Та й в цілому — нічого подібного за історію компанії не траплялося. Тому ми вирішили реалізувати такий креатив, щоб не просто прорекламувати знижки на телевізори, а й дещо здивувати вже звичну до “мімішності” аудиторію», — прокоментувала концепцію Наталія Ставраті, маркетинг-директорка мережі Фокстрот.

І найголовніше: від перегляду відеожахів ніхто не постраждав, у тому числі й охоронець, який став випадковим свідком «паранормальних явищ».

Над розробкою та зйомкою відеоролика працювала команда креативного агентства Havas Ukraine. Промокампанію запущено з 8 до 21 жовтня з охопленням основних каналів комунікації — діджиталу й телебачення.

Фокстрот показав у рекламі рімейк відомого фільму жахів

А Hyundai тим часов представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020. Колекцію виготовели з відходів автомобільного виробництва і матеріалів, отриманих у ході утилізації.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.