Стивен Хокинг хочет стать брендом

Разъяснения о значении этого шага поступили от пресс-секретаря Кембриджского университета. В это образовательном заведении профессор
Хокинг является директором по науке на факультете прикладной математики и теоретической физики. Пресс-секретарь рассказал о личных мотивах всемирно известного ученого, который пытается таким образом “защитить свое имя и совершенные им на протяжение всей жизни научные достижения”.

Имя профессора Хокинга действительно уже перешло в разряд нарицательных. Хотя бы потому, что его образ неоднократно появлялся на телеэкранах в качестве героя сериалов как мультипликационных (“Симпсоны”), так и ситкомов (“Теория большого взрыва”). Также он появлялся и в художественных полнометражных фильмах.

Эта популярность привела к тому, что некоторые представители бизнеса начали пользоваться именем профессора без какой-либо денежной компенсации за такое использование. Например, имя Стивена Хокинга появлялось на сувенирной продукции (сам Хокинг, кстати, считает это недопустимым).

Профессор намерен не только защитить свои неимущественные права, но и использовать свое зарегистрированное в качестве торговой марки имя Stephen Hawking для благотворительности.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...