Стартував прийом ідей на пітчинг The Next Big Thing. Generation

Сьогодні, 29 травня, 1+1 медіа розпочинає прийом робіт на пітчинг ідей The Next Big Thing. Generation. Заявки подаються у двох номінаціях: X-серіали та Z-веб-формати, до останньої приймаються ідеї YouTube-каналів та серіалів для Instagram, тривалістю рівно одна хвилина. Прийом триватиме до 23 липня включно.

Брати участь у пітчингу можуть усі охочі, яким вже виповнилося 18 років. Подати роботу можна через спеціальну форму на сайті проектуmedia.1plus1.ua/pitching.

Ідеї у кожній із номінацій не мають жодних жанрових обмежень.

Відбір фіналістів проходитиме у три етапи. На основі голосів журі та глядацького онлайн-голосування буде обрано ТОП-20, співвідношення 70% на 30% відповідно. На другому етапі півфіналістам буде запропоновано деталізувати свою ідею, надіславши сценарій від 2 до 5 серій/випусків. Після чого журі визначить ТОП-10, які вже на фіналі особисто захищатимуть свою ідею.

Наприкінці вересня буде відібрано по три переможці у кожній номінації. Володарі перших місць отримають реалізацію власної ідеї.

Нагадаємо, минулого четверга 1+1 медіа презентувала оновлений пітчинг ідей. Теорія поколінь та нові форми стали у фокусі концепції проекту на 2018 рік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...