Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд відомий далеко за межами Грузії і представлений у більш ніж у 40 країнах світу. В честь цього стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi «Все тільки починається».

«130 років. Саме стільки Borjomi насичує наше життя силою 60-ти вулканічних мінералів та дбає про наше здоров’я. Чимало води спливло за ці роки, але незмінним залишається наше безмежне бажання експериментувати, бути першими, інноваційними та сучасними.

Ми сміливо змінюємо дизайн, ємкість для води та упаковку. Впроваджуємо нові формати й QR-коди на пляшках та банках. Ми закохуємося разом з вами в наш бренд знову і знову на щорічному Borjomi Fest, крокуємо в найкрутіших костюмах центром Києва на Borjomi New Year Parade, насолоджуємося музикою на Leopolis Jazz Fest, драйвимо та літаємо на Atlas Weekend. І це тільки початок, адже попереду — ще безліч ідей та планів для втілення в життя.

Ми слідкуємо за трендами та створюємо їх, слухаємо нашого споживача і дослухаємось до його бажань. Ми змінюємо майже все, окрім найважливішого — унікальної води, що зароджується у глибинах Грузії та ось уже 130 років підкорює весь світ своїм неповторним смаком та безцінними властивостями», — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Бренд не зупиняється і регулярно оновлюється. Нещодавно Borjomi презентував великі формати — 1 л і 1,25 л та додав QR-коди на нові сучасні етикетки для швидкого доступу до інформації про продукт. Крім того, асортиментний ряд поповнили нові алюмінієві банки об’ємом 0,33 л та 0,15 л для активного дозвілля. А вже в липні на полицях магазинів з’явиться оновлена лінійка в лімітованому дизайні з нагоди 130-річчя бренду.

Borjomi — це багатовікові традиції, помножені на інновації, це одночасно тренд і вічна класика. Це бренд, який вже 130 років обирають, люблять, цінують. Це історія спільних цінностей у різних поколінь. Це легендарна вода, яка не зраджує собі вже понад сторіччя. Далі буде! 


Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»