Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд відомий далеко за межами Грузії і представлений у більш ніж у 40 країнах світу. В честь цього стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi «Все тільки починається».

«130 років. Саме стільки Borjomi насичує наше життя силою 60-ти вулканічних мінералів та дбає про наше здоров’я. Чимало води спливло за ці роки, але незмінним залишається наше безмежне бажання експериментувати, бути першими, інноваційними та сучасними.

Ми сміливо змінюємо дизайн, ємкість для води та упаковку. Впроваджуємо нові формати й QR-коди на пляшках та банках. Ми закохуємося разом з вами в наш бренд знову і знову на щорічному Borjomi Fest, крокуємо в найкрутіших костюмах центром Києва на Borjomi New Year Parade, насолоджуємося музикою на Leopolis Jazz Fest, драйвимо та літаємо на Atlas Weekend. І це тільки початок, адже попереду — ще безліч ідей та планів для втілення в життя.

Ми слідкуємо за трендами та створюємо їх, слухаємо нашого споживача і дослухаємось до його бажань. Ми змінюємо майже все, окрім найважливішого — унікальної води, що зароджується у глибинах Грузії та ось уже 130 років підкорює весь світ своїм неповторним смаком та безцінними властивостями», — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Бренд не зупиняється і регулярно оновлюється. Нещодавно Borjomi презентував великі формати — 1 л і 1,25 л та додав QR-коди на нові сучасні етикетки для швидкого доступу до інформації про продукт. Крім того, асортиментний ряд поповнили нові алюмінієві банки об’ємом 0,33 л та 0,15 л для активного дозвілля. А вже в липні на полицях магазинів з’явиться оновлена лінійка в лімітованому дизайні з нагоди 130-річчя бренду.

Borjomi — це багатовікові традиції, помножені на інновації, це одночасно тренд і вічна класика. Це бренд, який вже 130 років обирають, люблять, цінують. Це історія спільних цінностей у різних поколінь. Це легендарна вода, яка не зраджує собі вже понад сторіччя. Далі буде! 


Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

Якими були б Google Карти 200 років тому: проєкт відтворення історичного вигляду міст

Онлайн-карта з відкритим кодом дозволяє побачити з висоти пташиного польоту та у режимі перегляду вулиць, як з часом змінювалися американські міста.