Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд відомий далеко за межами Грузії і представлений у більш ніж у 40 країнах світу. В честь цього стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi «Все тільки починається».

«130 років. Саме стільки Borjomi насичує наше життя силою 60-ти вулканічних мінералів та дбає про наше здоров’я. Чимало води спливло за ці роки, але незмінним залишається наше безмежне бажання експериментувати, бути першими, інноваційними та сучасними.

Ми сміливо змінюємо дизайн, ємкість для води та упаковку. Впроваджуємо нові формати й QR-коди на пляшках та банках. Ми закохуємося разом з вами в наш бренд знову і знову на щорічному Borjomi Fest, крокуємо в найкрутіших костюмах центром Києва на Borjomi New Year Parade, насолоджуємося музикою на Leopolis Jazz Fest, драйвимо та літаємо на Atlas Weekend. І це тільки початок, адже попереду — ще безліч ідей та планів для втілення в життя.

Ми слідкуємо за трендами та створюємо їх, слухаємо нашого споживача і дослухаємось до його бажань. Ми змінюємо майже все, окрім найважливішого — унікальної води, що зароджується у глибинах Грузії та ось уже 130 років підкорює весь світ своїм неповторним смаком та безцінними властивостями», — розповідає директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Бренд не зупиняється і регулярно оновлюється. Нещодавно Borjomi презентував великі формати — 1 л і 1,25 л та додав QR-коди на нові сучасні етикетки для швидкого доступу до інформації про продукт. Крім того, асортиментний ряд поповнили нові алюмінієві банки об’ємом 0,33 л та 0,15 л для активного дозвілля. А вже в липні на полицях магазинів з’явиться оновлена лінійка в лімітованому дизайні з нагоди 130-річчя бренду.

Borjomi — це багатовікові традиції, помножені на інновації, це одночасно тренд і вічна класика. Це бренд, який вже 130 років обирають, люблять, цінують. Це історія спільних цінностей у різних поколінь. Це легендарна вода, яка не зраджує собі вже понад сторіччя. Далі буде! 


Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...