Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Герої нової відеороботи займаються спортом, кохають, поспішають, дрифтують, танцюють, позують — та неодмінно зупиняються на мить, аби дати собі можливість відновитись та прожити цей момент наповнено.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

«Для нашої команди кожна рекламна кампанія — це новий виклик, можливість розповісти про користь природної води та подивитись на один і той самий продукт під новим кутом, шанс загітувати ще більше українців слідкувати за власним тілом та його гідробалансом.

Сьогодні в нас є багато приводів говорити, що природа відновлюється. Та, часом, ми забуваємо, що наше тіло — частина природи і в ньому теж є ця магічна сила. В новій кампанії ми розкриваємо саме цю особливу щоденну властивість тіла», — розповідає про креативну роботу директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

«Вода — джерело природної сили, а добова норма “Моршинської” в півтора літри — одна з найважливіших умов відновлення твого тіла. Поки світ наввипередки біжить із часом, а дрібниці зводяться в абсолют, насправді глибинні процеси відбуваються там, де існує гармонія з собою та оточуючим світом. Там, де є місце тиші і ковтку води, який створила сама природа».

Уже традиційно креативна концепція комунікації для бренду «Моршинська» була розроблена креативним агентством Fedoriv, а продакшн реалізувала компанія Esse Production House.


Раніше команда Fedoriv Agency створила два рекламних ролики для бренду «Три Ведмеді»: у першому креатори порівняли самоізоляцію з тюрмою, а в другому — розказали історію доглядачів маяків, що тужать за живим спілкуванням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Міжнародний конкурс урбаністичного фотомистецтва готується обирати переможців

Міжнародний конкурс Urban Photo Awards, який цього року відбудеться вже водинадцяте, назвав тих фотографів, що змагатимуться за першість у 2020 році.