Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Герої нової відеороботи займаються спортом, кохають, поспішають, дрифтують, танцюють, позують — та неодмінно зупиняються на мить, аби дати собі можливість відновитись та прожити цей момент наповнено.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

«Для нашої команди кожна рекламна кампанія — це новий виклик, можливість розповісти про користь природної води та подивитись на один і той самий продукт під новим кутом, шанс загітувати ще більше українців слідкувати за власним тілом та його гідробалансом.

Сьогодні в нас є багато приводів говорити, що природа відновлюється. Та, часом, ми забуваємо, що наше тіло — частина природи і в ньому теж є ця магічна сила. В новій кампанії ми розкриваємо саме цю особливу щоденну властивість тіла», — розповідає про креативну роботу директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

«Вода — джерело природної сили, а добова норма “Моршинської” в півтора літри — одна з найважливіших умов відновлення твого тіла. Поки світ наввипередки біжить із часом, а дрібниці зводяться в абсолют, насправді глибинні процеси відбуваються там, де існує гармонія з собою та оточуючим світом. Там, де є місце тиші і ковтку води, який створила сама природа».

Уже традиційно креативна концепція комунікації для бренду «Моршинська» була розроблена креативним агентством Fedoriv, а продакшн реалізувала компанія Esse Production House.


Раніше команда Fedoriv Agency створила два рекламних ролики для бренду «Три Ведмеді»: у першому креатори порівняли самоізоляцію з тюрмою, а в другому — розказали історію доглядачів маяків, що тужать за живим спілкуванням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...