Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Герої нової відеороботи займаються спортом, кохають, поспішають, дрифтують, танцюють, позують — та неодмінно зупиняються на мить, аби дати собі можливість відновитись та прожити цей момент наповнено.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

«Для нашої команди кожна рекламна кампанія — це новий виклик, можливість розповісти про користь природної води та подивитись на один і той самий продукт під новим кутом, шанс загітувати ще більше українців слідкувати за власним тілом та його гідробалансом.

Сьогодні в нас є багато приводів говорити, що природа відновлюється. Та, часом, ми забуваємо, що наше тіло — частина природи і в ньому теж є ця магічна сила. В новій кампанії ми розкриваємо саме цю особливу щоденну властивість тіла», — розповідає про креативну роботу директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

«Вода — джерело природної сили, а добова норма “Моршинської” в півтора літри — одна з найважливіших умов відновлення твого тіла. Поки світ наввипередки біжить із часом, а дрібниці зводяться в абсолют, насправді глибинні процеси відбуваються там, де існує гармонія з собою та оточуючим світом. Там, де є місце тиші і ковтку води, який створила сама природа».

Уже традиційно креативна концепція комунікації для бренду «Моршинська» була розроблена креативним агентством Fedoriv, а продакшн реалізувала компанія Esse Production House.


Раніше команда Fedoriv Agency створила два рекламних ролики для бренду «Три Ведмеді»: у першому креатори порівняли самоізоляцію з тюрмою, а в другому — розказали історію доглядачів маяків, що тужать за живим спілкуванням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Команда Havas PR Kyiv розповіла про комунікаційну кампанію 360 для HeForShe Arts Week 2021

Цього року агентство Havas PR Kyiv розробило та реалізувало креативну комунікаційну кампанію для HeForShe Arts Week 2021 і премії Women ...

Алан Бадоєв запускає креативне агентство Badoev ID

Алан Бадоєв — ім’я-бренд, яке за 20 років активної роботи в індустрії інтертейнменту докорінно змінило уявлення про музичний і телевізійний ...

Оголошено фіналістів конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3

Починається фінальний етап конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 3, який організовує компанія MRM за ...

Музей прийняття. Шість історій ЛГБТ+ харків’ян та харків’янок голосами публічних людей

Відомі люди Харківщини озвучили історії реального життя геїв, лесбійок, бісексуальних та транс-людей, які не є відкритими. Це звичайні історії звичайних ...

Летючі ліхтарики LG Electronics в ролику, що рекламує самосвітні пікселі

Він показує дивовижну подорож жінки повз чарівних рибок, футуристичне місто та самосвітне дерево, яке й стало ключовим образом кампанії LG.

Перший у світі паб «збери сам»: комедійний канал UKTV Dave заповнює прогалину в житті британців

Комедійний канал UKTV Dave з'ясував, що британці більше радіють можливості нарешті вибратися до пабу, ніж можливості знову поспілкуватися вживу з родичами.