Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Герої нової відеороботи займаються спортом, кохають, поспішають, дрифтують, танцюють, позують — та неодмінно зупиняються на мить, аби дати собі можливість відновитись та прожити цей момент наповнено.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії  бренду «Моршинська»

«Для нашої команди кожна рекламна кампанія — це новий виклик, можливість розповісти про користь природної води та подивитись на один і той самий продукт під новим кутом, шанс загітувати ще більше українців слідкувати за власним тілом та його гідробалансом.

Сьогодні в нас є багато приводів говорити, що природа відновлюється. Та, часом, ми забуваємо, що наше тіло — частина природи і в ньому теж є ця магічна сила. В новій кампанії ми розкриваємо саме цю особливу щоденну властивість тіла», — розповідає про креативну роботу директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

«Вода — джерело природної сили, а добова норма “Моршинської” в півтора літри — одна з найважливіших умов відновлення твого тіла. Поки світ наввипередки біжить із часом, а дрібниці зводяться в абсолют, насправді глибинні процеси відбуваються там, де існує гармонія з собою та оточуючим світом. Там, де є місце тиші і ковтку води, який створила сама природа».

Уже традиційно креативна концепція комунікації для бренду «Моршинська» була розроблена креативним агентством Fedoriv, а продакшн реалізувала компанія Esse Production House.


Раніше команда Fedoriv Agency створила два рекламних ролики для бренду «Три Ведмеді»: у першому креатори порівняли самоізоляцію з тюрмою, а в другому — розказали історію доглядачів маяків, що тужать за живим спілкуванням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...