Організатори X-RAY Marketing Awards назвали всі проєкти, які потрапили в шорт-листи премії.
Проєкти були оцінені шляхом онлайн-голосування, експертної аналітики членів журі та організаційного комітету. Навіть ті номінації, де претендентів на перемогу було всього 2 чи 3, викликали багато дискусій.
Організатори премії розкривають один із секретів церемонії: в деяких номінаціях переможців буде кілька, оскільки вибрати одного було неможливо.
Імена переможців ми дізнаємося 11 березня на церемонії нагородження X-RAY Marketing Awards, а поки назвемо кращих у всіх номінаціях рейтингу.
Ребрендинг року
Оцінювалися компанії, які зважилися на глобальні візуальні і смислові трансформації минулого року. Найефективнішими були:
PR-кампанія року
Зуміти не лише донести ідею проєкту, а й зацікавити аудиторію, залучити і зробити її причетною — головні досягнення PR-кампаній. Серед усіх претендентів найкращими виявилися кейси:
Діджитал-кампанія року
Всі, хто міг і як умів, подалися в діджитал. Змагалися креативами, героями, конверсіями та кількістю лідів. 2020 рік змусив усіх трансформуватися, і найуспішнішими в цьому процесі стали:
Офлайн-кампанія року
Традиційні способи комунікації не втрачають своєї актуальності і смислового навантаження. Це довели компанії, які потрапили в шорт-лист цієї номінації, а претендуватимуть на перемогу наступні бренди:
Онлайн-івент року
Коли душа і корпоративні завдання вимагають свята, віддалена робота та інші обмеження не стануть на заваді. У минулому році трапився бум онлайн-заходів, як внутрішньокорпоративних, так і масових. Найкраще з новими викликами впоралися:
Соціальний проєкт року
Наймасовіша номінація X-RAY Marketing Awards. Кількість благодійних проєктів, які реалізував бізнес у складному 2020 році, вражає і в той же час формує нову реальність. Соціальний маркетинг перестав бути просто іміджевою активністю. Претендуватимуть на перемогу:
Об’єднання брендів року
Проєкти в цій номінації ще раз підтверджують, що досягти мети можна тільки спільними зусиллями. Компанії об’єднувалися, а вигравали від цього їхні клієнти. Хто краще впорався із завданням, дізнаємося скоро:
Продакт-плейсмент року
Шорт-лист цієї номінації складається всього з двох кейсів. Це не означає, що продакт-плейсменту в минулому році було мало. Просто цей інструмент маркетингу складний і специфічний, але повністю себе окупає за умови грамотного підходу. Що і довели:
Зіркова кампанія року
Чи достатньо просто запросити в рекламну кампанію «зірку», чи привабить це споживача і чи надасть бізнес профіт? Відповіді на ці питання точно знають маркетинг-команди брендів, які претендують на перемогу в номінації:
Колаборація року
Чи такий вже простий інфлюенсер, як прийнято вважати? Новий вид комунікацій для українського бізнесу, який активно використовувався в минулому році. Створити таку колаборацію та монетизувати її — завдання не з легких, але з нею успішно впоралися:
Внутрішні комунікації року
У сегменті внутрішніх комунікацій відбулася справжня революція: фабрики внутрішніх амбасадорів, інтеграція цифрових рішень, внутрішні соціальні мережі. Ці та інші інструменти в роботі з персоналом — довгострокова інвестиція, яка виправдовує себе вже зараз. У цьому впевнені претенденти на перемогу:
Дизайн року
Не просто красиво, а змістовно та ефективно для бізнесу. Дизайн розширює свої кордони і сфери впливу. Компанії, які розраховують на перемогу в цій номінації, якісно змінилися:
А ми нагадуємо, що 11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021. Детальніше про програму читайте тут.