• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Стали відомі головні претенденти на перемогу X-RAY Marketing Awards

9 Березня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Стали відомі головні претенденти на перемогу X-RAY Marketing Awards
Share on FacebookShare on Twitter

Організатори X-RAY Marketing Awards назвали всі проєкти, які потрапили в шорт-листи премії.

Проєкти були оцінені шляхом онлайн-голосування, експертної аналітики членів журі та організаційного комітету. Навіть ті номінації, де претендентів на перемогу було всього 2 чи 3, викликали багато дискусій.

Організатори премії розкривають один із секретів церемонії: в деяких номінаціях переможців буде кілька, оскільки вибрати одного було неможливо.

Імена переможців ми дізнаємося 11 березня на церемонії нагородження X-RAY Marketing Awards, а поки назвемо кращих у всіх номінаціях рейтингу.

Ребрендинг року

Оцінювалися компанії, які зважилися на глобальні візуальні і смислові трансформації минулого року. Найефективнішими були:

Ребрендинг року

PR-кампанія року

Зуміти не лише донести ідею проєкту, а й зацікавити аудиторію, залучити і зробити її причетною — головні досягнення PR-кампаній. Серед усіх претендентів найкращими виявилися кейси:

PR-кампанія року

Діджитал-кампанія року

Всі, хто міг і як умів, подалися в діджитал. Змагалися креативами, героями, конверсіями та кількістю лідів. 2020 рік змусив усіх трансформуватися, і найуспішнішими в цьому процесі стали:

Діджитал-кампанія року

Офлайн-кампанія року

Традиційні способи комунікації не втрачають своєї актуальності і смислового навантаження. Це довели компанії, які потрапили в шорт-лист цієї номінації, а претендуватимуть на перемогу наступні бренди:

Офлайн-кампанія року

Онлайн-івент року

Коли душа і корпоративні завдання вимагають свята, віддалена робота та інші обмеження не стануть на заваді. У минулому році трапився бум онлайн-заходів, як внутрішньокорпоративних, так і масових. Найкраще з новими викликами впоралися:

Онлайн-івент року

Соціальний проєкт року

Наймасовіша номінація X-RAY Marketing Awards. Кількість благодійних проєктів, які реалізував бізнес у складному 2020 році, вражає і в той же час формує нову реальність. Соціальний маркетинг перестав бути просто іміджевою активністю. Претендуватимуть на перемогу:

Соціальний проєкт року

Об’єднання брендів року

Проєкти в цій номінації ще раз підтверджують, що досягти мети можна тільки спільними зусиллями. Компанії об’єднувалися, а вигравали від цього їхні клієнти. Хто краще впорався із завданням, дізнаємося скоро:

Об'єднання брендів року

Продакт-плейсмент року

Шорт-лист цієї номінації складається всього з двох кейсів. Це не означає, що продакт-плейсменту в минулому році було мало. Просто цей інструмент маркетингу складний і специфічний, але повністю себе окупає за умови грамотного підходу. Що і довели:

Продакт-плейсмент року

Зіркова кампанія року

Чи достатньо просто запросити в рекламну кампанію «зірку», чи привабить це споживача і чи надасть бізнес профіт? Відповіді на ці питання точно знають маркетинг-команди брендів, які претендують на перемогу в номінації:

Зіркова кампанія року

Колаборація року

Чи такий вже простий інфлюенсер, як прийнято вважати? Новий вид комунікацій для українського бізнесу, який активно використовувався в минулому році. Створити таку колаборацію та монетизувати її — завдання не з легких, але з нею успішно впоралися:

Колаборація року

Внутрішні комунікації року

У сегменті внутрішніх комунікацій відбулася справжня революція: фабрики внутрішніх амбасадорів, інтеграція цифрових рішень, внутрішні соціальні мережі. Ці та інші інструменти в роботі з персоналом — довгострокова інвестиція, яка виправдовує себе вже зараз. У цьому впевнені претенденти на перемогу:

Внутрішні комунікації року

Дизайн року

Не просто красиво, а змістовно та ефективно для бізнесу. Дизайн розширює свої кордони і сфери впливу. Компанії, які розраховують на перемогу в цій номінації, якісно змінилися:

Дизайн року

Джерело

А ми нагадуємо, що 11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021. Детальніше про програму читайте тут.

Теги: X-Rayконкурскреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.