Стала відома команда журі Digital & Mobile, Media, Branded Content & Storytelling 20-го КМФР

Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами анонсує ще одну команду суддів – команду Digital & Mobile, Media, Branded Content & Storytelling. Оцінювати роботи даних категорій КМФР 2019 будуть представники із Европи, Азії та Північної Америки.

Знайомтесь зі складом журі Digital & Mobile, Media, Branded Content & Storytelling:

  • Голова журі – Miguel Bemfica, Chief Creative Officer, MRM//McCann, Іспанія
  • Aylward Brynna, Associate Creative Director, EnergyBBDO, США
  • Alan Jarvie, ECD and Founder, LONDON Advertising, Великобританія
  • Stese Wagner, Executive Creative Director, Ogilvy Berlin, Німеччина
  • Pipha Cho, Executive Creative Director, Cheil Worldwide, Південна Корея
  • Anatoliy Davidov, Creative Director, Leo Burnett, Україна
  • Rezo Shelia, Creative Director, Redberry, Грузія
  • Marton Jedlicska, Chief Creative Officer, Wavemaker, Угорщина
  • Vladimir Kobets, креативний директор Digital Choo, Україна

Члени журі в конкурсі Digital & Mobile будуть оцінювати всі цифрові проекти – вебсайти та мікросайти, банери та Rich Mediа, SMM, Performance, ігри, інтерактивні інструменти та інше, в конкурсі Media – кращі творчі медіа рішення для ТВ і радіо, друкованої та зовнішньої реклами, цифрових платформ, спеціальних подій, акцій, нетрадиційної реклами, використання технологій та інших медіа. А у Branded Content & Visual Storytelling судді розглянуть брендований контент для трансляцій на ТБ, радіо та в інтернеті, для різного роду ігор, інноваційне використання інтеграції бренду в існуючий контент та інше.

Другий дедлайн прийому конкурсних робіт – 5 квітня 2019 року.  

20-ий КМФР відбудеться в Одесі 29 травня-1 червня. У програмі фестивалю – семінарська програма,  скрінінг конкурсних робіт, Церемонія нагородження переможців КМФР (1 червня), вечірки та нетворкінг події.

З усіх питань участі у фестивалі просимо звертатися до оргкомітету: +38 (044) 490-90-30, [email protected].

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon завершено

Статистика KYIV MEDIA WEEK Global Marathon: 10-й ювілейний міжнародний медіафорум зібрав майже 3000 учасників із 52 країн світу! 14 вересня ...

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.