Обычно машины доставщиков пиццы удобным дизайном похвастаться не могут (если это вообще специальный автомобиль, а не личный транспорт доставщика). Поэтому компания Domino’s решила упростить жизнь своим сотрудникам, разработав специальный автомобиль-доставщик DXP (Delivery ExPert). Он являет собой сильно модифицированную модель Chevrolet Spark, специально подогнанную под развозку пицц.

Главное удобство этого автомобиля – печь для подогрева, открывающаяся наружу. Загрузить в нее можно, ни много ни мало, 80 коробок с пиццей. А чтобы все видели, кто едет, у машины есть специальная мигалка и даже прожектор с логотипом компании.

И это не просто концепт-кар, единственный в своем роде. Первая сотня таких DXP отправится по 25 городам Америки в течение следующих трех месяцев.

На первый взгляд может показаться, что такой недешевый проект себя не окупит. Это, однако, вовсе не так. И печь и общая вместительность такой машины позволят сэкономить время на дорогу, загрузив ее под завязку, и при этом довести заказ горяченьким. Это не говоря уж о том, что такая машина – реклама на колесах.

Для мелких компаний это, может, и будет накладно. Но крупные сети пиццерий вполне могут взять на вооружение такой «спецтранспорт», чтобы обогнать конкурентов.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.