Специальный дизайн iPhone как средство борьбы со спидом

Apple представила красные iPhone 8 и iPhone 8 Plus, об этом говорится на сайте компании.
iPhone 8 и iPhone 8 Plus RED Special Edition будут доступны в версиях на 64 ГБ и 256 ГБ по цене от $699.

Часть выручки от продажи всех продуктов компании, выполненных в красном цвете, направляется на тестирование, консультирование и лечение десятков миллионов людей, живущих с ВИЧ / СПИДом

Заказать устройства можно с 10 апреля, в продаже в магазинах в Австралии, Канаде, Китае, Франции, Германии, Гонконге, Японии, Новой Зеландии, Сингапуре, Великобритании и США они появятся в пятницу, 13 апреля.

Кроме красных iPhone, Apple представила красный кожаный чехол для iPhone X за $99, который также доступен для заказов с 10 апреля.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...