Смартфонбол
Попасть в баскетбольную корзину или в ведро с водой мобильным девайсом, использовать гаджет вместо камня в кёрлинге или сразиться на планшетах в компьютерной игре могли парижане в рамках чемпионата Франции #ThePhoneGame.
 
 
 
Спортивный праздник, организованный агентством Verywell для продвижения влагоустойчивых и ударопрочных планшетов M.T.T. Tablet 3G, за один день собрал более 800 участников, многие из которых получили за победу в соревнованиях защищённые часы, мобильные телефоны и планшеты. 
 
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Біг, плавання та секс у новій рекламній кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...

Намбер ван по домашнім гаджетам: banda запустила нову літню кампанію Comfy

Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.