Сладкий кусочек истории

Многие люди готовы пойти на что угодно, чтобы урвать кусочек истории или почувствовать себя ближе к королевской семье. Кусочек восьмиэтажного торта со свадьбы принца Уильяма и Кейт Миддлтон, которая состоялась в 2011 году, был продан с аукциона за 6 000 долларов США. Джи Чанг, со-основатель и директор Listia.com, приобрёл кусочек этого королевского торта и планирует выставить его на продажу в апреле 2015 года, отметив тем самым четырёхлетие со дня свадьбы королевской пары, а также рождение их второго ребёнка.

Кусок королевского торта упакован в специальную коллекционную банку, на которой выгравированы слова «Уильям и Кэтрин 29 апреля 2011». Он завёрнут в жиростойкую бумагу, которая выдавалась гостям на свадьбе. Торт будет храниться при нужной температуре до тех пор, пока его не выставят на площадке Listia.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...