Сладкий кусочек истории

Многие люди готовы пойти на что угодно, чтобы урвать кусочек истории или почувствовать себя ближе к королевской семье. Кусочек восьмиэтажного торта со свадьбы принца Уильяма и Кейт Миддлтон, которая состоялась в 2011 году, был продан с аукциона за 6 000 долларов США. Джи Чанг, со-основатель и директор Listia.com, приобрёл кусочек этого королевского торта и планирует выставить его на продажу в апреле 2015 года, отметив тем самым четырёхлетие со дня свадьбы королевской пары, а также рождение их второго ребёнка.

Кусок королевского торта упакован в специальную коллекционную банку, на которой выгравированы слова «Уильям и Кэтрин 29 апреля 2011». Он завёрнут в жиростойкую бумагу, которая выдавалась гостям на свадьбе. Торт будет храниться при нужной температуре до тех пор, пока его не выставят на площадке Listia.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...