• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Сінгапурська AR-кампанія змусила банкноти заговорити

13 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Запущена в Сінгапурі AR-кампанія #PRUMoneyTalks пропонує фільтр, який «оживляє» сінгапурські банкноти.

Ця кампанія була задумана та реалізована діджитал-агенцією VaynerMedia для клієнта-страховика Prudential Singapore. Метою кампанії було створити унікальну взаємодію, яка б спонукала користувачів звертати більше уваги на те, як вони витрачають свої гроші, як це впливає на їхнє життя і які ініціативи взагалі є доступними для інвестицій.

Створений для кампанії фільтр доповненої реальності «оживляє» сінгапурські долари. Якщо запустити такий фільтр у Instagram Story або Facebook Story та відсканувати банкноту в 2, 5, 10 чи 50 доларів, можна побачити коротку анімовану історію, яка розгортається навколо зображення на цій банкноті.

Так дводоларова банкнота зображає школу, в якій свого часу навчався перший президент Сінгапуру. Відповідно, в анімаційній історії йдеться про те, як перші зароблені гроші вчать ощадити та розумно витрачати.

П’ятидоларова банкнота, тема якої «місто-сад», показує пишну зелень Сінгапуру, розповідаючи, як інвестиції можуть вплинути на довкілля.

Десятидоларова банкнота із зображенням спортсменів проводить паралель між життям до ста років та спортом, стверджуючи, що і те й інше вимагає хорошої стратегії.

А п’ятидесятидоларова банкнота, темою якої є мистецтво, зображає різні етнічні групи Сінгапуру, які грають на своїх національних музичних інструментах. Тут головним посланням є те, що мультикультурність є запорукою добробуту як інвестицій, так і країни загалом.

Анімація та фільтр були створені місцевим арт-колективом Dude.sg, чий фільтр Red Light, Green Light до серіалу «Гра в кальмара» набув неабиякої популярності минулого року.

Ві Джей Ананд, очільник VaynerMedia APAC, пояснює: «Зараз усі послуговуються мобільними пристроями. Тож чи є кращий спосіб привернути увагу, ніж динамічний AR-фільтр для банкнот, які й так є у кожного з нас просто в кишені? Цією кампанією ми сподіваємося розширити рамки креативної реклами за межі типових постів у соцмережах і поекспериментувати з новішими медіа, які дедалі глибше проникають у наше повсякденне життя».

Якщо кому цікаво, цей фільтр можна завантажити і спробувати ось тут, в інстаграмі.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Канадська 20-доларова банкнота за допомогою AR закликає до екоінвестицій.

Коли гроші оживають: режисер зробив анімаційне відео з фрагментів банкнот.

На що була б схожа типова світова банкнота: закономірності дизайну паперових грошей.

Теги: діджиталдоповнена реальністьмаркетинг і комунікаціїмобільні додатки

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.