Запущена в Сінгапурі AR-кампанія #PRUMoneyTalks пропонує фільтр, який «оживляє» сінгапурські банкноти.
Ця кампанія була задумана та реалізована діджитал-агенцією VaynerMedia для клієнта-страховика Prudential Singapore. Метою кампанії було створити унікальну взаємодію, яка б спонукала користувачів звертати більше уваги на те, як вони витрачають свої гроші, як це впливає на їхнє життя і які ініціативи взагалі є доступними для інвестицій.
Створений для кампанії фільтр доповненої реальності «оживляє» сінгапурські долари. Якщо запустити такий фільтр у Instagram Story або Facebook Story та відсканувати банкноту в 2, 5, 10 чи 50 доларів, можна побачити коротку анімовану історію, яка розгортається навколо зображення на цій банкноті.
Так дводоларова банкнота зображає школу, в якій свого часу навчався перший президент Сінгапуру. Відповідно, в анімаційній історії йдеться про те, як перші зароблені гроші вчать ощадити та розумно витрачати.
П’ятидоларова банкнота, тема якої «місто-сад», показує пишну зелень Сінгапуру, розповідаючи, як інвестиції можуть вплинути на довкілля.
Десятидоларова банкнота із зображенням спортсменів проводить паралель між життям до ста років та спортом, стверджуючи, що і те й інше вимагає хорошої стратегії.
А п’ятидесятидоларова банкнота, темою якої є мистецтво, зображає різні етнічні групи Сінгапуру, які грають на своїх національних музичних інструментах. Тут головним посланням є те, що мультикультурність є запорукою добробуту як інвестицій, так і країни загалом.
Анімація та фільтр були створені місцевим арт-колективом Dude.sg, чий фільтр Red Light, Green Light до серіалу «Гра в кальмара» набув неабиякої популярності минулого року.
Ві Джей Ананд, очільник VaynerMedia APAC, пояснює: «Зараз усі послуговуються мобільними пристроями. Тож чи є кращий спосіб привернути увагу, ніж динамічний AR-фільтр для банкнот, які й так є у кожного з нас просто в кишені? Цією кампанією ми сподіваємося розширити рамки креативної реклами за межі типових постів у соцмережах і поекспериментувати з новішими медіа, які дедалі глибше проникають у наше повсякденне життя».
Якщо кому цікаво, цей фільтр можна завантажити і спробувати ось тут, в інстаграмі.
Читайте також:
Канадська 20-доларова банкнота за допомогою AR закликає до екоінвестицій.
Коли гроші оживають: режисер зробив анімаційне відео з фрагментів банкнот.
На що була б схожа типова світова банкнота: закономірності дизайну паперових грошей.