Шутка про платный Facebook переполошила пользователей

Сообщение о ежемесячной оплате социальной сети в размере трех долларов, которая будет введена 1 ноября, буквально “взорвала” интернет. Такие меры, якобы, будут введены из-за того, что размещаемая в Facebook реклама не окупает Сеть. 

Как позднее оказалось, источником резонансной новости стал юмористический сайт The National Report. Именно на его страница появилось “заявление” Цукерберга и других представителей Facebook.

Автором статьи стал персонаж Пол Хорнер, написавший, что те, кто не в состоянии купить подписку, смогут пользоваться сайтом бесплатно.По его утверждению, достаточно будет написать в статусе на своей странице «I AM POOR FACEBOOK PLEASE WAVE MY MONTHLY FEE» («Facebook, я беден, пожалуйста, не бери с меня абонентскую плату»). Политика сайта The National Report, разместившего “утку”, объясняется просто: проверяйте информацию, прежде чем ее публиковать. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...