• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Штучний інтелект REVO kAIf буде створено тисячами українців

26 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Штучний інтелект REVO kAIf буде створено тисячами українців
Share on FacebookShare on Twitter

Культовий бренд оголошує про офіційний запуск інноваційного проєкту REVO kAIf, де AI (Artificial Intelligence, в перекладі з англійської – «штучний інтелект», або скорочено ШІ) – це нейромережа, яка створюватиме ідеї для тусовок. Ініціатором нечуваного експерименту в стилі креативного шаленства, аналогів якому не існує у світі, виступив виробник напою – ГК «Нові Продукти», а авторство ідеї належить діджитал креативній агенції ISD Group, що забезпечуватиме подальшу творчу й технічну реалізацію.

REVO kAIf – це унікальна розробка українських фахівців. На відміну від інших проектів із залученням AI, цей має дві суттєві відмінності:

  1. перший у світі AI, який розмовлятиме українською – креативною, сленговою, сучасною, живою молодіжною мовою;
  2. перший AI, що буде натренований досвідом самих користувачів, а не за допомогою «годування» нейромережі тоннами готової літератури та гігабайтами музики і відео у заданому стилі. Таким чином самі користувачі виступатимуть співавторами мережі, що у підсумку зможе генерувати відрив нового рівня, який людина би ніколи не винайшла самотужки.

REVO kAIf покликаний створювати сценарії вечірок мрії. «Кайфувати» та відриватися будуть усі охочі, та спершу нейромережа навчиться на даних тисяч людей, які розуміються на вечірках. Докластися до відповідального «освітнього процесу» може кожен! Наразі для тренування kAIf’а спеціально запущено Telegram-бот, через інтерфейс якого можна насичувати ноу-хау шаленими ідеями паті-харду. Найприємніше, що робити це можна абсолютно не стримуючи бурхливої фантазії та багатого лексичного запасу, адже REVOТМ – це про творче бунтарство, сміливість та свободу самовираження. Отримані від користувачів дані вивантажуються та потрапляють до «мозкового центру» REVO kAIf, який у подальшому з отриманої інформації створить суміш найбільш відірваних тусовок.

Штучний інтелект має власну логіку та вподобання, тому результати його «фантазії» напевно відрізнятимуться від вигадок людини, але передбачити результат складно і дотепер. Напевно можна сказати одне: коли процес навчання REVO kAIf завершиться, буде отримано не просто генератор прикольних ідей, а справжнісінький комп’ютерний розум – незалежну автономну свідомість. Прояв очевидного неймовірного? Радше – центр захоплень численних тусівників та непересічних інтернет-користувачів на найближчі місяці, а може, і роки. Випробувати все, на що здатна нейромережа, можливо буде згодом через інтерфейс https://kaif.revo.ua/.

Якою має бути музика на вечірках і поза ними, щоб не здаватися нудною – читайте тут

А ось тут ви дізнаєтеся, чим займається штучний інтелект крім ідей для вечірок

Теги: технологіїшоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.