Съел? Теперь беги!

Американские ученые призывают указывать на упаковках продуктов питания и напитков те усилия и физические нагрузки, которые потребуются для сжигания съеденных калорий. Исследователи из Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health в Балтиморе утверждают, что необходимо пробежать 4 мили (6,5 км), чтобы сжечь калории, которые содержатся в одной бутылке газированного напитка, или пройти 5,6 миль (9 км), чтобы сжечь двойной чизбургер.

Они считают, что, если поместить информацию об этом на упаковке вместо того, чтобы указывать содержание калорий, это окажет более заметное влияние на решение потребителей о покупке того или иного товара. Результаты их исследований были опубликованы в Американском журнале здравоохранения.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...