Бренд кормів Savory щойно з’явився на полицях, проте вже встиг знайти нову родзинку в стратегії та створити свою першу комунікацію. На відміну від Royal Canin чи Purina, які грають на полі дієтології та лікувального харчування, Savory не побоявся відійти від канонів та створити свою УТП. Рецепт особливої кампанії запуску бренду підготувало маркетингове агентство NEBO ideas agency.
Щоб зануритися у світ хвостатих, недостатньо було подивитися фільм «Коти проти собак», тому робота розпочалась із дослідження трендів у категорії. В результаті Savory взагалі перестав бути кормом — пухнастих вирішили дивувати стравами високої кухні.
Завдяки цьому Savory став невід’ємною частиною міського лайфстайлу котів та собак, їхнім маленьким ритуалом смачного життя: з вишуканими інгредієнтами та сміливими поєднаннями, як у стравах найкращих шеф-кухарів світу.
Візуальною мовою зовнішньої та банерної реклами став елегантний клош, який підкреслив атмосферу високої кухні та став фішкою Savory. Навіть цінники в точках продажу були виконані із дзеркального паперу та нагадували мініклош.
Графа «страви від Savory» стала самостійною категорією на онлайн-майданчиках, у такий спосіб відділившись від кормів-конкурентів. Свіжоприготована стратегія бренду також лягла в основу коротких преролів. Команда агентства спільно з продакшеном Joy Film створили атмосферну вечірню історію, героями якої стали все ті ж сучасні городяни — захоплений диджиталом собака та два фешенебельні коти. Центральна ідея ролика розкривалася за допомогою витонченого ритуалу «дзинь» по клошу, який моментально відривав героїв від важливих справ та пробуджував бажання поласувати улюбленою стравою. Особливу увагу приділили кастингу: попри складність знімання тварин, компанія з благородного чорного пухнастого, витонченого мейн-куна та допитливого цвергшнауцера не змогли встояти перед качкою з кіноа та лохиною й показали емоції, варті номінації на хвостатий «Оскар».
Висока кухня для домашніх тварин від Savory з’явилася не тільки у відео, а й в радіоролику, який збуджував апетит у всіх слухачів. Звукове звернення прикрасив аудіоджингл «Savory (дзинь) подано», основою якого став звук подачі страви у ресторанах.
Завдяки міксу сильної стратегії та свіжого креативу бренд Savory яскраво заявив про себе та показав, що навіть на переповненому досвідченими гравцями ринку можна відрізнятися та не наслідувати безпечні тренди, а створювати свої особисті.
Читайте також:
Цікаво про нецікаве: бренд швабр Vileda розповідає про себе у запальному танці