• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Savory подано! Кампанія вишуканих кормів від NEBO

5 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Savory подано! Кампанія вишуканих кормів від NEBO
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд кормів Savory щойно з’явився на полицях, проте вже встиг знайти нову родзинку в стратегії та створити свою першу комунікацію. На відміну від Royal Canin чи Purina, які грають на полі дієтології та лікувального харчування, Savory не побоявся відійти від канонів та створити свою УТП. Рецепт особливої кампанії запуску бренду підготувало маркетингове агентство  NEBO ideas agency.

Щоб зануритися у світ хвостатих, недостатньо було подивитися фільм «Коти проти собак», тому робота розпочалась із дослідження трендів у категорії. В результаті Savory взагалі перестав бути кормом — пухнастих вирішили дивувати стравами високої кухні.

Завдяки цьому Savory став невід’ємною частиною міського лайфстайлу котів та собак, їхнім маленьким ритуалом смачного життя: з вишуканими інгредієнтами та сміливими поєднаннями, як у стравах найкращих шеф-кухарів світу.

Візуальною мовою зовнішньої та банерної реклами став елегантний клош, який підкреслив атмосферу високої кухні та став фішкою Savory. Навіть цінники в точках продажу були виконані із дзеркального паперу та нагадували мініклош.

Графа «страви від Savory» стала самостійною категорією на онлайн-майданчиках, у такий спосіб відділившись від кормів-конкурентів. Свіжоприготована стратегія бренду також лягла в основу коротких преролів. Команда агентства спільно з продакшеном Joy Film створили атмосферну вечірню історію, героями якої стали все ті ж сучасні городяни — захоплений диджиталом собака та два фешенебельні коти. Центральна ідея ролика розкривалася за допомогою витонченого ритуалу «дзинь» по клошу, який моментально відривав героїв від важливих справ та пробуджував бажання поласувати улюбленою стравою. Особливу увагу приділили кастингу: попри складність знімання тварин, компанія з благородного чорного пухнастого, витонченого мейн-куна та допитливого цвергшнауцера не змогли встояти перед качкою з кіноа та лохиною й показали емоції, варті номінації на хвостатий «Оскар».

Висока кухня для домашніх тварин від Savory з’явилася не тільки у відео, а й в радіоролику, який збуджував апетит у всіх слухачів. Звукове звернення прикрасив аудіоджингл «Savory (дзинь) подано», основою якого став звук подачі страви у ресторанах.

Завдяки міксу сильної стратегії та свіжого креативу бренд Savory яскраво заявив про себе та показав, що навіть на переповненому досвідченими гравцями ринку можна відрізнятися та не наслідувати безпечні тренди, а створювати свої особисті.


Читайте також:

Цікаво про нецікаве: бренд швабр Vileda розповідає про себе у запальному танці

Теги: кейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.