С каждой баночкой – на новый уровень

Напиток Monster Energy, распространяемый компанией Coca-Cola Enterprises, объединил усилия с компанией Activision с целью поддержать последний релиз франшизы Call of Duty. Промо-акция Monster Energy позволяет игрокам Call of Duty: Advanced Warfare заработать 10 минут двойных очков опыта XP с покупкой каждой баночки с напитком Monster Energy.

XP-очки позволяют игрокам быстрее развиваться в игре и достигать уровней выше, чем у соперников, а также открывать новые виды оружия и навыки. Баночки Monster Energy будут оформлены в стиле Call of Duty. Каждая из них будет иметь уникальный код под металлическим ушком с гарантированным подарком. Промо-акция будет действовать с 31 октября 2014 по 31 мая 2015 года на промо-баночках Monster Energy и Monster Assault, а также эксклюзивных групповых упаковках в брендированной усадочной плёнке.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...