С каждой баночкой – на новый уровень

Напиток Monster Energy, распространяемый компанией Coca-Cola Enterprises, объединил усилия с компанией Activision с целью поддержать последний релиз франшизы Call of Duty. Промо-акция Monster Energy позволяет игрокам Call of Duty: Advanced Warfare заработать 10 минут двойных очков опыта XP с покупкой каждой баночки с напитком Monster Energy.

XP-очки позволяют игрокам быстрее развиваться в игре и достигать уровней выше, чем у соперников, а также открывать новые виды оружия и навыки. Баночки Monster Energy будут оформлены в стиле Call of Duty. Каждая из них будет иметь уникальный код под металлическим ушком с гарантированным подарком. Промо-акция будет действовать с 31 октября 2014 по 31 мая 2015 года на промо-баночках Monster Energy и Monster Assault, а также эксклюзивных групповых упаковках в брендированной усадочной плёнке.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...