RTB House запустив Snippet Ads™ – нові дизайни динамічних рекламних банерів

RTB House представив широкому загалу своє нове рішення – дизайни високоефективних, динамічних рекламних банерів під назвою Snippet Ads. Вони були розроблені та протестовані AI Marketing Lab і Creatives Lab – окремими підрозділами компанії, робота яких зосереджена на використанні провідних інновацій для створення маркетингових і технологічних рішень. Загальна ідея Snippet Ads полягає у підвищенні ефективності кампаній, націлених на залучення нового трафіку.

Snippet Ads надають багато переваг для оптимізації динамічного дизайну (DCO), включно з масштабною персоналізацією повідомлень, яка поєднує дизайн і дані для забезпечення максимальної віддачі в ході реалізації кампанії. Вони доступні у вигляді короткого HTML-коду, що готовий для завантаження та використання у різних форматах, адаптованих до потреб конкретних бізнес-напрямів клієнтів, з можливістю налаштування та тестування різних повідомлень. Як показало A/B тестування, вони здатні забезпечити у 2-3,5 рази вищі показники переходів по банеру (CTR) проти статичних банерів.

Спираючись на бета-версію відгуків клієнтів, підрозділи RTB House розробили Snippet Ads для вирішення численних проблем, з якими зараз стикаються маркетологи під час реалізації банерних рекламних кампаній онлайн. До речі, витрати на них, за даними eMarketer, у 2019 році складають половину загальних витрат на рекламу у ЗМІ.

«Основними викликами, які доводиться долати маркетологам, є відсутність персоналізації та диференціації, що можуть спричинити зниження ефективності банерів, зменшення залучення користувачів та, в результаті, призвести до ситуації повної невідповідності потребам споживачів через використання одних й тих самих одиничних статичних пропозицій», – зазначає Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні. – «Майбутнє маркетингу – це персоналізована реклама, яка є гіпервлучною та динамічною».

Snippet Ads ефективні для залучення нових користувачів, а алгоритми глибинного навчання RTB House забезпечують виконання функції персоналізації під час використання платформи, ґрунтуючись на поведінці інтернет-користувачів або аналітичних оцінок, зроблених за допомогою вивчення URL-адреси сайту та контенту основного домену чи піддоменів.

Підрозділи RTB House тестували Snippet Ads до його представлення широкому загалу у різних форматах для таких клієнтів, як авіакомпанії, виробники автомобілів та електроніки, дошки оголошень, модні бренди та платформ бронювання онлайн туристичних агентств. Бета-клієнти намагалися уникати використання базових або узагальнених шаблонів банерів, які мають незначну ефективність з точки зору брендингу, а в деяких випадках можуть призвести до негативного сприйняття бренду.

Один з бета-клієнтів, велика міжнародна автомобільна компанія, для RTB House провів тестування A/B, щоб порівняти ефективність Snippet Ads і традиційних статичних банерів клієнта. Тести проводились через два розділи двох веб-сайтів компанії. Початкове тестування зайняло п’ятиденний період розміщення, а друге було типовим одноденним розміщенням. Завдяки чітко розробленій рекламній стратегії та високій якості запропонованих банерів, користувачі обох сайтів, які взаємодіяли з рекламою Snippet Ads, більш охоче здійснювали переходи по банеру на конкретні пропозиції, що забезпечило вищу ефективність кампанії загалом. Якщо деталізувати, показник переходів (CTR) для Snippet Ads був майже в 3,5 рази вищим, ніж CTR для традиційних статичних банерів.

Клієнти, які мають прямі угоди з паблішерами, рекламодавцями або агенціями та купують рекламні ресурси за допомогою DSP і AdServers, можуть використовувати Snippet Ads найрізноманітнішими способами. RTB House відкриває доступ до своїх нових рішень креативної банерної реклами та дозволяє клієнтам використовувати їх для досягнення найкращих результатів рекламних кампаній.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...