RTB House запустив Snippet Ads™ – нові дизайни динамічних рекламних банерів

RTB House представив широкому загалу своє нове рішення – дизайни високоефективних, динамічних рекламних банерів під назвою Snippet Ads. Вони були розроблені та протестовані AI Marketing Lab і Creatives Lab – окремими підрозділами компанії, робота яких зосереджена на використанні провідних інновацій для створення маркетингових і технологічних рішень. Загальна ідея Snippet Ads полягає у підвищенні ефективності кампаній, націлених на залучення нового трафіку.

Snippet Ads надають багато переваг для оптимізації динамічного дизайну (DCO), включно з масштабною персоналізацією повідомлень, яка поєднує дизайн і дані для забезпечення максимальної віддачі в ході реалізації кампанії. Вони доступні у вигляді короткого HTML-коду, що готовий для завантаження та використання у різних форматах, адаптованих до потреб конкретних бізнес-напрямів клієнтів, з можливістю налаштування та тестування різних повідомлень. Як показало A/B тестування, вони здатні забезпечити у 2-3,5 рази вищі показники переходів по банеру (CTR) проти статичних банерів.

Спираючись на бета-версію відгуків клієнтів, підрозділи RTB House розробили Snippet Ads для вирішення численних проблем, з якими зараз стикаються маркетологи під час реалізації банерних рекламних кампаній онлайн. До речі, витрати на них, за даними eMarketer, у 2019 році складають половину загальних витрат на рекламу у ЗМІ.

«Основними викликами, які доводиться долати маркетологам, є відсутність персоналізації та диференціації, що можуть спричинити зниження ефективності банерів, зменшення залучення користувачів та, в результаті, призвести до ситуації повної невідповідності потребам споживачів через використання одних й тих самих одиничних статичних пропозицій», – зазначає Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні. – «Майбутнє маркетингу – це персоналізована реклама, яка є гіпервлучною та динамічною».

Snippet Ads ефективні для залучення нових користувачів, а алгоритми глибинного навчання RTB House забезпечують виконання функції персоналізації під час використання платформи, ґрунтуючись на поведінці інтернет-користувачів або аналітичних оцінок, зроблених за допомогою вивчення URL-адреси сайту та контенту основного домену чи піддоменів.

Підрозділи RTB House тестували Snippet Ads до його представлення широкому загалу у різних форматах для таких клієнтів, як авіакомпанії, виробники автомобілів та електроніки, дошки оголошень, модні бренди та платформ бронювання онлайн туристичних агентств. Бета-клієнти намагалися уникати використання базових або узагальнених шаблонів банерів, які мають незначну ефективність з точки зору брендингу, а в деяких випадках можуть призвести до негативного сприйняття бренду.

Один з бета-клієнтів, велика міжнародна автомобільна компанія, для RTB House провів тестування A/B, щоб порівняти ефективність Snippet Ads і традиційних статичних банерів клієнта. Тести проводились через два розділи двох веб-сайтів компанії. Початкове тестування зайняло п’ятиденний період розміщення, а друге було типовим одноденним розміщенням. Завдяки чітко розробленій рекламній стратегії та високій якості запропонованих банерів, користувачі обох сайтів, які взаємодіяли з рекламою Snippet Ads, більш охоче здійснювали переходи по банеру на конкретні пропозиції, що забезпечило вищу ефективність кампанії загалом. Якщо деталізувати, показник переходів (CTR) для Snippet Ads був майже в 3,5 рази вищим, ніж CTR для традиційних статичних банерів.

Клієнти, які мають прямі угоди з паблішерами, рекламодавцями або агенціями та купують рекламні ресурси за допомогою DSP і AdServers, можуть використовувати Snippet Ads найрізноманітнішими способами. RTB House відкриває доступ до своїх нових рішень креативної банерної реклами та дозволяє клієнтам використовувати їх для досягнення найкращих результатів рекламних кампаній.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.