• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

RTB House запустив Snippet Ads™ – нові дизайни динамічних рекламних банерів

22 Жовтня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
RTB House запустив Snippet Ads™ – нові дизайни динамічних рекламних банерів
Share on FacebookShare on Twitter

RTB House представив широкому загалу своє нове рішення – дизайни високоефективних, динамічних рекламних банерів під назвою Snippet Ads™. Вони були розроблені та протестовані AI Marketing Lab і Creatives Lab – окремими підрозділами компанії, робота яких зосереджена на використанні провідних інновацій для створення маркетингових і технологічних рішень. Загальна ідея Snippet Ads полягає у підвищенні ефективності кампаній, націлених на залучення нового трафіку.

Snippet Ads надають багато переваг для оптимізації динамічного дизайну (DCO), включно з масштабною персоналізацією повідомлень, яка поєднує дизайн і дані для забезпечення максимальної віддачі в ході реалізації кампанії. Вони доступні у вигляді короткого HTML-коду, що готовий для завантаження та використання у різних форматах, адаптованих до потреб конкретних бізнес-напрямів клієнтів, з можливістю налаштування та тестування різних повідомлень. Як показало A/B тестування, вони здатні забезпечити у 2-3,5 рази вищі показники переходів по банеру (CTR) проти статичних банерів.

Спираючись на бета-версію відгуків клієнтів, підрозділи RTB House розробили Snippet Ads для вирішення численних проблем, з якими зараз стикаються маркетологи під час реалізації банерних рекламних кампаній онлайн. До речі, витрати на них, за даними eMarketer, у 2019 році складають половину загальних витрат на рекламу у ЗМІ.

«Основними викликами, які доводиться долати маркетологам, є відсутність персоналізації та диференціації, що можуть спричинити зниження ефективності банерів, зменшення залучення користувачів та, в результаті, призвести до ситуації повної невідповідності потребам споживачів через використання одних й тих самих одиничних статичних пропозицій», – зазначає Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні. – «Майбутнє маркетингу – це персоналізована реклама, яка є гіпервлучною та динамічною».

Snippet Ads ефективні для залучення нових користувачів, а алгоритми глибинного навчання RTB House забезпечують виконання функції персоналізації під час використання платформи, ґрунтуючись на поведінці інтернет-користувачів або аналітичних оцінок, зроблених за допомогою вивчення URL-адреси сайту та контенту основного домену чи піддоменів.

Підрозділи RTB House тестували Snippet Ads до його представлення широкому загалу у різних форматах для таких клієнтів, як авіакомпанії, виробники автомобілів та електроніки, дошки оголошень, модні бренди та платформ бронювання онлайн туристичних агентств. Бета-клієнти намагалися уникати використання базових або узагальнених шаблонів банерів, які мають незначну ефективність з точки зору брендингу, а в деяких випадках можуть призвести до негативного сприйняття бренду.

Один з бета-клієнтів, велика міжнародна автомобільна компанія, для RTB House провів тестування A/B, щоб порівняти ефективність Snippet Ads і традиційних статичних банерів клієнта. Тести проводились через два розділи двох веб-сайтів компанії. Початкове тестування зайняло п’ятиденний період розміщення, а друге було типовим одноденним розміщенням. Завдяки чітко розробленій рекламній стратегії та високій якості запропонованих банерів, користувачі обох сайтів, які взаємодіяли з рекламою Snippet Ads, більш охоче здійснювали переходи по банеру на конкретні пропозиції, що забезпечило вищу ефективність кампанії загалом. Якщо деталізувати, показник переходів (CTR) для Snippet Ads був майже в 3,5 рази вищим, ніж CTR для традиційних статичних банерів.

Клієнти, які мають прямі угоди з паблішерами, рекламодавцями або агенціями та купують рекламні ресурси за допомогою DSP і AdServers, можуть використовувати Snippet Ads найрізноманітнішими способами. RTB House відкриває доступ до своїх нових рішень креативної банерної реклами та дозволяє клієнтам використовувати їх для досягнення найкращих результатів рекламних кампаній.

Теги: наружная рекламановинитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.