Головне завдання нового ролика — показати філософію компанії RIA.com: ділитися правдою просто та корисно. Вона допомагає людям почати новий щасливий етап у житті: придбати перевірену квартиру або машину. А ще коли ви пишете правду для когось, у цей час хтось пише правду для вас. Маніфест, створений командою агентства TABASCO, закликає лишати відгуки про нерухомість і автомобілі на DOM.RIA та AUTO.RIA.
Сергій Молдаховський, Chief Marketing Officer, RIA.com:
«Правда — це ДНК компанії RIA.com, філософія та ідея правдивості, котрою у щоденній роботі з клієнтами керується наша команда. Завдяки маніфесту ми показуємо, що кожен відгук на RIA.com має значення — він допомагає іншим дізнатись правду. Наша мета — щоб на ресурсах DOM.RIA та AUTO.RIA правдивими відгуками ділилися та таким чином допомагали одне одному мільйони громадян»
Ролик вже активно використовується у внутрішній комунікації бренду, на сайті та у соцмережах. Маніфест вперше був презентований партнерам RIA.com та ринку на конференціях DOM.RIA та AUTO.RIA.
Тетяна Білозорова, Creative Group Head, TABASCO:
«У маніфесті знялися як професійні актори, так і реальні співробітники RIA.com. Ми ставили собі за ціль зняти документальне кіно, де все відбуватиметься по-справжньому, адже не можна говорити про правду і показувати те, у що не віриш»
Читайте також: Копірайтер креативного агентства TABASCO Антон Черевашко підготував чотири короткі, але влучні поради про те, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри.