• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Рекламна кампанія 360 для бренду «на 100 % зрозумілих» макарон Pastelia

16 Серпня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Рекламна кампанія 360 для бренду «на 100 % зрозумілих» макарон Pastelia
Share on FacebookShare on Twitter

Наразі, коли кожен день ми зустрічаємось із новими викликами та невизначеностями, як ніколи нам потрібні ясність та впевненість. Pastelia ― бренд «на 100 % зрозумілих макарон». Це саме та концепція, яку мала донести дочірня агенція OMG agency GROWTHY DIGITAL в цій рекламній кампанії. Адже команда агенції впевнена, що кожен українець заслуговує на прозорість і зрозумілість. І якщо не в житті глобально, то хоча б у їжі.

КЛІЄНТ

Pastelia ― бренд макаронних виробів, виготовлених у найкращих венеціанських традиціях. Фішка компанії: тільки натуральні інгредієнти, якість та простота. Розкішна вечеря з італійською кухнею чи простий фітнес-перекус ― з макаронами Pastelia все це просто, смачно та корисно.

МЕТА

Завданням GROWTHY DIGITAL була реалізація масштабної рекламної кампанії лінійки макаронів Pastelia за 1 квартал, підвищити впізнаваність бренду, отримати близько 19 млн показів і охопити близько 5 млн користувачів та замотивувати клієнтів купувати продукт в офлайн магазинах. Загальний термін рекламної кампанії становив 3 місяці.

ПРОЦЕС

Для досягнення поставленої мети GROWTHY DIGITAL розробили багаторівневу рекламну кампанію 360, за допомогою інструментів Meta Ads та Google Ads (YouTube, GDN); також підключили до співпраці популярних в Україні інфлюенсерів та інфлюенсерок: Юлю Норец, Людмилу Корнелюк, Олю Борачкову та інших.

Потрібно було створити не просто інтеграції з блогерами, а вибудувати цілі сюжетні лінії, в яких зрозумілі макарони — частина життя і приємних моментів зараз. А також продемонструвати, як кожен з блогерів у важкі часи шукає для себе максимально зрозумілі речі і сенси.

Робота з блогерами відбувалась у 2 форматах: відеопости та сториз. У всіх форматах блогери розповідали про різноманіття вибору в магазинах і давали корисні поради для вибору найкращої пасти.

https://www.instagram.com/reel/C0JW5tQN1W0/?igsh=MWYzNmlhdXJoejB0NA==

На кожному етапі були показані різні меседжі та оголошення, щоб оптимізувати ціну, не набридати ЦА та донести потрібну інформацію. Таргетинг проводився за показником геопозиції, щоб мотивувати клієнтів відвідувати офлайн точки продажів. Також реклама була налаштована на відвідувачів найбільших супермаркетів в яких представлено бренд: Велика Кишеня, Близенько та Велмарт.

РЕЗУЛЬТАТ

За рахунок вмілої роботи з цільовою аудиторією, якісних креативів та концепції GROWTHY DIGITAL перевиконали план по охопленню та частоті в декілька разів. Також отримали низький CPM, що є дійсно ефективним показником, адже Pastelia просувалась не на широку аудиторію, а на цільову. Окрім цього кампанія залучила дійсно зацікавлених в продукції клієнтів.

Цей кейс — чудовий приклад, як завдяки правильно вибудованій стратегії та замотивованим учасникам рекламної кампанії вдалось встановити чітке позиціонування та привернути увагу нових клієнтів.

Теги: креативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.