• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Реклама в Україні й світі: прогноз ZenithOptimedia:

8 Грудня, 2014
Час прочитання: 1 хв.
A A
Реклама в Україні й світі: прогноз ZenithOptimedia:
Share on FacebookShare on Twitter

 Україна

 Експертний прогноз Publicis Groupe Ukraine та ZenithOptimedia Ukraine на сьогоднішній день виглядає так:

 

 

 

Прогноз коментує директор ZenithOptimedia Ukraine Денис Сторожук: «Політико-економічна криза серйозно вплинула на національний рекламний ринок. За нашою оцінкою падіння по основних каналах медіа у 2014 році складає 22% у гривні. Тобто, падіння ринку реклами вдвічі перевищило показники падіння ВВП й наблизилося до темпів падіння кризового 2009-го року. Але, на відміну від 2009, нинішня криза має більш структурований й складний характер, оскільки виходить далеко за рамки суто економіки й супроводжується політичним та військовим протистоянням. Можна впевнено сказати, що спад 2014 року міг би бути й більшим, якби рекламодавці діяли на випередження подій.

 

Щодо медіа каналів, то падіння було нерівномірним – максимальним у пресі й зовнішній рекламі (40-45%), ТБ впало нарівні з ринком загалом, а інтернет, навпаки, зріс на 10%. Ця нерівномірність обумовлена специфікою медіа каналів і, до певної міри, має стимулювати нормалізацію цін поміж каналами.

 

Наступного, 2015-го, року ми очікуємо значного сповільнення темпів падіння. Ринок загалом відкотиться на 4%, основний спад знову припаде на пресу й зовнішню рекламу. ТБ скоротиться на 5%, а інтернет продовжить зростання на рівні поточного року. Це наш перший прогноз, і ми виходимо з того, що політично-економічна ситуація в країні не погіршиться. Звісно, що впродовж року ми коригуватимемо цифри».

 

Наш регіон

 

Увесь регіон Східної Європи та Центральної Азії, куди відносять і український ринок (оскільки від Естонії до Узбекистану останні роки спостерігаються спільні риси у розвитку та подоланні кризових явищ), цього року зростає лише на 0,4%, хоча у 2013 році зріс на 11,5%. Надалі ZenithOptimedia очікує відновлення росту: на 3,2% у 2015 році, на 6% у 2016 і на 8,6% у 2017. Після нас серед країн регіону найсуттєвіше потерпає рекламний ринок Росії – через санкції Заходу, падіння цін на нафту та відтік капіталу. Ми скоротили прогноз розвитку цього ринку до 1,8% поточного року.

 

Світ

 

У середньостроковій перспективі ми можемо розставити регіональні блоки країн на три сходинки: повільне зростання, стабільне й швидке зростання. Найповільніше зростатимуть Західна й Центральна Європа та Японія. Найшвидше – країни Латинської Америки та «Швидкісної» Азії (Китай, Індія, Індонезія, Малайзія, Пакистан, Філіппіни, Тайвань, Таїланд, В’єтнам). Решта, включно з нашим регіоном, зростатиме стабільно.

 

У абсолютних числах ZenithOptimedia прогнозує, що світовий рекламний ринок досягне наступного року розміру 545 млрд. доларів США, тобто, зросте на 4,9%. І знову ми змушені зменшити проноз зростання в порівнянні з минулим (вересневим) на 0,4%. Причини все ті ж – невпевненість рекламодавців у зв’язку з подіями в Україні та слабким економічним зростанням у Єврозоні.

 

Витрати на рекламу в різних медіа

 

Інтернет і надалі зростатиме швидше за інші медіа, додавши 17,1% цього року. Впродовж наступних трьох ми прогнозуємо зростання на 15% в середньому на рік. Зокрема, «традиційна» банерна реклама (ми до неї зараховуємо, окрім власне банерів, ще й онлайн-відео та соціальні мережі) зростатиме на 18% щороку по 2017 включно, контекстна реклама – на 14%, а оголошення – на 6%.

 

Водночас, найбільше сприятиме зростанню світового рекламного ринку мобільна реклама (та, яку споживач отримує через мобільні пристрої, тобто, смартфони та планшети). Телебачення досягло свого піку після трьох з половиною десятиліть стрімкого зростання. Тепер на долю ТБ у рекламному «пирозі» чекає дуже повільний, але спад. Клієнти потроху починають переводити малі бюджети з телебачення у онлайн-відео, доля якого зростатиме з 1,9% зараз до 2,8% у 2018 році. Відтак, частка об’єднаного теле-відео сектору ринку скоротиться лише на 1,3% – з 41,3% цього року до 40,2% у 2017 році.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги: ринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Publicis Ukraine повернула «Забуті новини» в прайм-тайм

5 Вересня, 2025
Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.