• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Реклама в Україні й світі: прогноз ZenithOptimedia:

8 Грудня, 2014
Час прочитання: 1 хв.
A A
Реклама в Україні й світі: прогноз ZenithOptimedia:
Share on FacebookShare on Twitter

 Україна

 Експертний прогноз Publicis Groupe Ukraine та ZenithOptimedia Ukraine на сьогоднішній день виглядає так:

 

 

 

Прогноз коментує директор ZenithOptimedia Ukraine Денис Сторожук: «Політико-економічна криза серйозно вплинула на національний рекламний ринок. За нашою оцінкою падіння по основних каналах медіа у 2014 році складає 22% у гривні. Тобто, падіння ринку реклами вдвічі перевищило показники падіння ВВП й наблизилося до темпів падіння кризового 2009-го року. Але, на відміну від 2009, нинішня криза має більш структурований й складний характер, оскільки виходить далеко за рамки суто економіки й супроводжується політичним та військовим протистоянням. Можна впевнено сказати, що спад 2014 року міг би бути й більшим, якби рекламодавці діяли на випередження подій.

 

Щодо медіа каналів, то падіння було нерівномірним – максимальним у пресі й зовнішній рекламі (40-45%), ТБ впало нарівні з ринком загалом, а інтернет, навпаки, зріс на 10%. Ця нерівномірність обумовлена специфікою медіа каналів і, до певної міри, має стимулювати нормалізацію цін поміж каналами.

 

Наступного, 2015-го, року ми очікуємо значного сповільнення темпів падіння. Ринок загалом відкотиться на 4%, основний спад знову припаде на пресу й зовнішню рекламу. ТБ скоротиться на 5%, а інтернет продовжить зростання на рівні поточного року. Це наш перший прогноз, і ми виходимо з того, що політично-економічна ситуація в країні не погіршиться. Звісно, що впродовж року ми коригуватимемо цифри».

 

Наш регіон

 

Увесь регіон Східної Європи та Центральної Азії, куди відносять і український ринок (оскільки від Естонії до Узбекистану останні роки спостерігаються спільні риси у розвитку та подоланні кризових явищ), цього року зростає лише на 0,4%, хоча у 2013 році зріс на 11,5%. Надалі ZenithOptimedia очікує відновлення росту: на 3,2% у 2015 році, на 6% у 2016 і на 8,6% у 2017. Після нас серед країн регіону найсуттєвіше потерпає рекламний ринок Росії – через санкції Заходу, падіння цін на нафту та відтік капіталу. Ми скоротили прогноз розвитку цього ринку до 1,8% поточного року.

 

Світ

 

У середньостроковій перспективі ми можемо розставити регіональні блоки країн на три сходинки: повільне зростання, стабільне й швидке зростання. Найповільніше зростатимуть Західна й Центральна Європа та Японія. Найшвидше – країни Латинської Америки та «Швидкісної» Азії (Китай, Індія, Індонезія, Малайзія, Пакистан, Філіппіни, Тайвань, Таїланд, В’єтнам). Решта, включно з нашим регіоном, зростатиме стабільно.

 

У абсолютних числах ZenithOptimedia прогнозує, що світовий рекламний ринок досягне наступного року розміру 545 млрд. доларів США, тобто, зросте на 4,9%. І знову ми змушені зменшити проноз зростання в порівнянні з минулим (вересневим) на 0,4%. Причини все ті ж – невпевненість рекламодавців у зв’язку з подіями в Україні та слабким економічним зростанням у Єврозоні.

 

Витрати на рекламу в різних медіа

 

Інтернет і надалі зростатиме швидше за інші медіа, додавши 17,1% цього року. Впродовж наступних трьох ми прогнозуємо зростання на 15% в середньому на рік. Зокрема, «традиційна» банерна реклама (ми до неї зараховуємо, окрім власне банерів, ще й онлайн-відео та соціальні мережі) зростатиме на 18% щороку по 2017 включно, контекстна реклама – на 14%, а оголошення – на 6%.

 

Водночас, найбільше сприятиме зростанню світового рекламного ринку мобільна реклама (та, яку споживач отримує через мобільні пристрої, тобто, смартфони та планшети). Телебачення досягло свого піку після трьох з половиною десятиліть стрімкого зростання. Тепер на долю ТБ у рекламному «пирозі» чекає дуже повільний, але спад. Клієнти потроху починають переводити малі бюджети з телебачення у онлайн-відео, доля якого зростатиме з 1,9% зараз до 2,8% у 2018 році. Відтак, частка об’єднаного теле-відео сектору ринку скоротиться лише на 1,3% – з 41,3% цього року до 40,2% у 2017 році.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги: ринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.