Реклама с точным прицелом

Автопроизводитель Toyota развернет рекламную компанию с узким таргетированием вместо широкой рекламной кампании на ТВ, сообщает AdAge. Издание указывает на то, что рекламная компания Prius Prime будет одной из самых высокотаргетированных в истории. По оценке eMarketer, расходы на таргетированную ТВ-рекламу составляют лишь 1,3% от всего объема рынка рекламы. В компании рассчитывают, что реклама прежде всего будет крутиться в сервисах аренды авто.

Модель Prius Prime может работать как на бензине, так и от электричества. Toyota в качестве потенциальных покупателей видит водителей в возрасте 18-49 лет с уровнем годового дохода от 75 тыс. долларов, которые обращают внимание на технологические новинки и заботятся об окружающей среде.


Подробнее: http://adindex.ru/news/marketing/2016/11/10/155967.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.