Французький McDonald’s продовжує багаторічну традицію з мінімалістичною рекламою. Цього разу компанія обрала — купу пікселів. І вони чудові!
Зображення в пікселях зазвичай зарезервовані для неліцензійних логотипів, оголених тіл або жахливого Інтернет-з’єднання. Однак реклама французького McDonald’s використовує його розумно та по-новому: рекламує відкриття своїх ресторанів.
Реклама — це 70-піксельні зображення класики Golden Arches зі слоганом «Вгадай, хто повернувся». Поєднання кольорів майже не розрізнити, проте ми всі бачили стільки реклами McDonald’s за своє життя, що одразу їх впізнаємо. Цей колаж з коричневих, помаранчевих та зелених кольорів? Біг Мак, звичайно. Яскраво-жовтий, що переходить у яскраво-червоний? Ви знаєте, що це фрі.

Створена агентством TBWA \ Paris нова рекламна кампанія відповідає дотепному та хитромудрому мінімалізму, з яким бренд та агентство граються роками. У 2014 році це були сплющені, схожі на емодзі ілюстрації. У 2019 році глядачам дали змогу поглянути на McDonald’s Delivery з, залитих дощем, вікон Венеції. А минулого року бренд виготовив плакати з основними позиціями меню та розмістив їх на сітілайтах з реалістичними укусами. Спільним у цих рекламах є те, що бренд знає, наскільки він поширений, і саме цим користується.
Нещодавно McDonald’s у Сполучених Штатах та в усьому світі активізував свої зусилля, спрямовані на попкультуру, завдяки спільній роботі Famous Meals із такими зірками, як Тревіс Скотт, Дж. Бальвін та BTS. Ця рекламна кампанія підкріплює думку про те, що McDonald’s повністю ввійшов у нашу колективну культуру — хоч би якою розмитою вона не була.
Читайте також:
Польський McDonald’s сипав снігом з дронів на жителів Щецина
McDonald’s відкриває перукарню, щоб робити золоті арки з волосся