McDonald’s відкриває перукарню, щоб робити золоті арки з волосся

Стиль 90-х років зараз потихеньку вертається у зачіски. На вулицях знову можна побачити людей, у яких волосся має прямий проділ, як тридцять років тому у Бекхема чи ДіКапріо. І так вже вийшло, що ця іконічна зачіска 90-х дуже схожа на іншу не менш іконічну річ — золоті арки McDonald’s.

Тому у Швеції мережа фастфуду разом зі стокгольмським офісом агенції Nord DDB вирішила присусідитися до цього тренду, що зараз знову вертається в моду. Водночас вона віддає належне всім добровільним та мимовільним амбасадорам свого бренда. Вони відчинили першу в світі перукарню Golden M Barber Shop, яка робить золоті арки з волосся. Прийти туди можна з будь-якою зачіскою, а от піти — лише з фірмовою Golden M.

«Коли ми побачили, що люди носять на голові наші золоті арки, ми зрозуміли, що настав час діяти. Ми заснували Golden M Barber Shop не лише для того, щоб нести золоті арки в маси, а й для того, щоб опанувати ще одне їх втілення. Цей перукарський салон присвячується всім нашим амбасадорам. І ми завжди готові навчити їх, як підстригатися до ідеальної форми золотої арки навіть самотужки. Зрештою, в умовах карантину по перукарнях не походиш», — пояснює Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s у Швеції.

В перукарні Golden M Barber Shop, що у Стокгольмі, можна замовити, зокрема, консультацію у інфлюенсера-стиліста Адама Лукача, який пояснить, як правильно робити золоті арки з волосся.

Буквально через дві години після відкриття цього перукарського салону всі стрижки було вже розписано далеко наперед.

Штучний інтелект шукає золоті арки

Ще одним способом підтримати гордих носіїв золотих арок стала розробка спеціального детектора. Мобільний вебдодаток Golden M Detector винагороджує кожного з такою зачіскою подарунковими сертифікатами на страви з меню McDonald’s.

Зібравши тисячі фото зачісок, мережа McDonald’s скористалася алгоритмом машинного навчання, щоб створити штучний інтелект, здатний виявляти та аналізувати золоті арки з волосся. Скористатися додатком може кожен, і якщо збіг буде достатньо точним, носій золотих арок отримає безкоштовний Біг Мак. Якщо ж золотих арок на голові не виявиться, додаток порадить вам відвідати сайт кампанії з покроковою інструкцією, як робити таку зачіску.

«Ми вважаємо, що краще вклинитися в існуючий діалог, ніж намагатися розпочати новий. І якщо для цього треба відкрити перукарню і присвятити сотні годин часу машинному навчанню для розпізнавання золотих арок по всьому світу, то саме це ми і зробимо», – заявила креативна команда Nord DDB.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...