McDonald’s відкриває перукарню, щоб робити золоті арки з волосся

Стиль 90-х років зараз потихеньку вертається у зачіски. На вулицях знову можна побачити людей, у яких волосся має прямий проділ, як тридцять років тому у Бекхема чи ДіКапріо. І так вже вийшло, що ця іконічна зачіска 90-х дуже схожа на іншу не менш іконічну річ — золоті арки McDonald’s.

Тому у Швеції мережа фастфуду разом зі стокгольмським офісом агенції Nord DDB вирішила присусідитися до цього тренду, що зараз знову вертається в моду. Водночас вона віддає належне всім добровільним та мимовільним амбасадорам свого бренда. Вони відчинили першу в світі перукарню Golden M Barber Shop, яка робить золоті арки з волосся. Прийти туди можна з будь-якою зачіскою, а от піти — лише з фірмовою Golden M.

«Коли ми побачили, що люди носять на голові наші золоті арки, ми зрозуміли, що настав час діяти. Ми заснували Golden M Barber Shop не лише для того, щоб нести золоті арки в маси, а й для того, щоб опанувати ще одне їх втілення. Цей перукарський салон присвячується всім нашим амбасадорам. І ми завжди готові навчити їх, як підстригатися до ідеальної форми золотої арки навіть самотужки. Зрештою, в умовах карантину по перукарнях не походиш», — пояснює Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s у Швеції.

В перукарні Golden M Barber Shop, що у Стокгольмі, можна замовити, зокрема, консультацію у інфлюенсера-стиліста Адама Лукача, який пояснить, як правильно робити золоті арки з волосся.

Буквально через дві години після відкриття цього перукарського салону всі стрижки було вже розписано далеко наперед.

Штучний інтелект шукає золоті арки

Ще одним способом підтримати гордих носіїв золотих арок стала розробка спеціального детектора. Мобільний вебдодаток Golden M Detector винагороджує кожного з такою зачіскою подарунковими сертифікатами на страви з меню McDonald’s.

Зібравши тисячі фото зачісок, мережа McDonald’s скористалася алгоритмом машинного навчання, щоб створити штучний інтелект, здатний виявляти та аналізувати золоті арки з волосся. Скористатися додатком може кожен, і якщо збіг буде достатньо точним, носій золотих арок отримає безкоштовний Біг Мак. Якщо ж золотих арок на голові не виявиться, додаток порадить вам відвідати сайт кампанії з покроковою інструкцією, як робити таку зачіску.

«Ми вважаємо, що краще вклинитися в існуючий діалог, ніж намагатися розпочати новий. І якщо для цього треба відкрити перукарню і присвятити сотні годин часу машинному навчанню для розпізнавання золотих арок по всьому світу, то саме це ми і зробимо», – заявила креативна команда Nord DDB.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.