Реклама косметики без косметики

В рекламе косметических брендов при создании образов моделей почти всегда используются продукты, которые эти бренды даже не предлагают потребителю. Например, на постерах, рекламирующих тушь, мы часто видим девушек с накладными ресницами. В роликах про румяна мы видим девушек с обильно накрашенными губами. Чтобы показать действие того продукта, который на самом деле рекламируется, BuzzFeed стерли все дополнительные элементы с постеров.

Реклама лака OPI. Были убраны: подводка для глаз, тушь, помада, средство для бровей, румяна. 


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама туши Mascara. Были убраны: накладные ресницы, тени для глаз, подводка для глаз, блеск и карандаш для губ, тональный крем и румяна.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама подводки для глаз Maybelline. Были убраны: тени, румяна, блеск и карандаш для губ, накладные ресницы.

Реклама помады Dior. Были убраны: лак для ногтей, подводка для глаз, румяна, средство для бровей.
Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама бальзама для губ Revlon. Были убраны: подводка для глаз, тени, средство для бровей, румяна, тональный крем.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама теней Maybelline. Были убраны: подводка для глаз, средство для бровей, блеск для губ.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...