Реклама косметики без косметики

В рекламе косметических брендов при создании образов моделей почти всегда используются продукты, которые эти бренды даже не предлагают потребителю. Например, на постерах, рекламирующих тушь, мы часто видим девушек с накладными ресницами. В роликах про румяна мы видим девушек с обильно накрашенными губами. Чтобы показать действие того продукта, который на самом деле рекламируется, BuzzFeed стерли все дополнительные элементы с постеров.

Реклама лака OPI. Были убраны: подводка для глаз, тушь, помада, средство для бровей, румяна. 


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама туши Mascara. Были убраны: накладные ресницы, тени для глаз, подводка для глаз, блеск и карандаш для губ, тональный крем и румяна.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама подводки для глаз Maybelline. Были убраны: тени, румяна, блеск и карандаш для губ, накладные ресницы.

Реклама помады Dior. Были убраны: лак для ногтей, подводка для глаз, румяна, средство для бровей.
Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама бальзама для губ Revlon. Были убраны: подводка для глаз, тени, средство для бровей, румяна, тональный крем.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Реклама теней Maybelline. Были убраны: подводка для глаз, средство для бровей, блеск для губ.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/12/22/130958.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...