Регистрация на международную летнюю школу EACA  продлится до 11 Мая

 

Также слушатели школы смогут поработать в международной команде над созданием реальной кампании с одним из самых известных производителей вина и хереса в Испании.
 
В рамках школы будут сформированы две группы: для молодых (Foundation group courses) и опытных (Advanced group courses) специалистов в рекламно-коммуникационной сфере.
 
Впечатления от участников летней школы в 2014 году можно посмотреть по ссылке.
 
Для представителей компаний-членов ВРК предоставляются спецусловия по стоимости участия:
  • на программу Foundation – для членов ВРК 300 евро (400 евро не для членов ВРК)

  • на программу Advanced – для членов ВРК 600 евро (700 евро не для членов ВРК)


Для регистрации необходимо отправить резюме на английском языке и мотивационное письмо на электронный адрес
[email protected] до 11 Мая.
 
 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...