При створенні візуального стилю команди TABASCO та ГО «Україна без сміття» взяли за основу слоган «Стискай! Скорочуй! Мінімізуй!»

Стискай, скорочуй, мінімізуй — це не лише про пляшку чи пакет. Це про спосіб мислення і нового існування. У логотипі креативники з TABASCO відтворили три важливі для громадської організації місії та сенси:

  • корисне правило сортування — в «Україні без сміття» сподіваються, що нарешті привчать усіх стискати пляшки перед утилізацією;
  • мінімізація непотребу на планеті;
  • скорочення назви громадської організації до УБС, адже так звикли робити відвідувачі та підписники «України без сміття»

«Нам було важливо відшукати партнера, з яким ми не тільки зробимо круту візуалізацію нового лого, нам було важливо мати спільні цінності. Агенція TABASCO не вперше допомагає соціальним проектам, робить це свідомо і pro bono. Це крута практика, коли відомі агенції вкладаються у суспільно важливі речі», — коментує голова громадської організації «Україна без сміття» Євгенія Аратовська.

«TABASCO робить свій внесок у sustainable development, підтримуючи ті ініціативи, що справді щось змінюють. «Україна без сміття» саме такий проєкт», — говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов.

Пост-продакшном займалась команда TPH-ONE.

Також перегляньте брендинг для Kyiv Food Market від TABASCO.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...