Агенція TABASCO зробила ребрендинг для ГО «Україна без сміття»

При створенні візуального стилю команди TABASCO та ГО «Україна без сміття» взяли за основу слоган «Стискай! Скорочуй! Мінімізуй!»

Стискай, скорочуй, мінімізуй — це не лише про пляшку чи пакет. Це про спосіб мислення і нового існування. У логотипі креативники з TABASCO відтворили три важливі для громадської організації місії та сенси:

  • корисне правило сортування — в «Україні без сміття» сподіваються, що нарешті привчать усіх стискати пляшки перед утилізацією;
  • мінімізація непотребу на планеті;
  • скорочення назви громадської організації до УБС, адже так звикли робити відвідувачі та підписники «України без сміття»

«Нам було важливо відшукати партнера, з яким ми не тільки зробимо круту візуалізацію нового лого, нам було важливо мати спільні цінності. Агенція TABASCO не вперше допомагає соціальним проектам, робить це свідомо і pro bono. Це крута практика, коли відомі агенції вкладаються у суспільно важливі речі», — коментує голова громадської організації «Україна без сміття» Євгенія Аратовська.

«TABASCO робить свій внесок у sustainable development, підтримуючи ті ініціативи, що справді щось змінюють. «Україна без сміття» саме такий проєкт», — говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов.

Пост-продакшном займалась команда TPH-ONE.

Також перегляньте брендинг для Kyiv Food Market від TABASCO.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...