• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ребрендинг OLX: як змінилася платформа й айдентика

30 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Ребрендинг OLX_Як змінилася платформа й айдентика
Share on FacebookShare on Twitter

OLX здійснив ребрендинг в Україні. В рамках лонча нового глобального позиціонування, яке стосувалося всіх країн, де є OLX Group, онлайн-майданчик стає платформою рішень, що поліпшують життя. Він отримує оновлений інтерфейс і динамічну айдентику, яка підкреслює можливості вибору серед безлічі опцій. Новий слоган платформи — «OLX ЗНАЙ ДЕ».

Історія платформи в Україні

OLX офіційно існує в Україні з 2014 року. За цей час платформу відвідали 11,6 млрд разів. Було опубліковано понад 250 млн оголошень з товарами й послугами. За допомогою майданчика користувачі встигли придбати 3,6 млн авто і майже 1,5 млн велосипедів. На платформі українці в цілому купили 685 тис. весільних суконь та аксесуарів для весілля і майже вдвічі більше дитячих візочків. Хтось навчався музиці — за весь час купили 800 тис. музичних інструментів. 200 тис. товарів допомогли поліпшити комфорт людям з інвалідністю. Ще 1,4 млн речей навіть не продали, а просто подарували через платформу, поділившись ними з іншими людьми. На OLX Робота пошукачі розмістили 1,2 млн резюме, а роботодавці — 1,8 млн вакансій.

Інфографіка_Ребрендинг OLX_Як змінилася платформа й айдентика

«Ребрендинг — це чудова можливість показати нашій аудиторії, що ми уважно прислухаємося до неї і намагаємося забезпечити найкращий клієнтський досвід. До того ж у цей непростий час особливо важливо підтримати наших користувачів — покупців, приватних продавців, підприємців, постачальників послуг, рієлторів, пошукачів, роботодавців. Зміни, які ми впровадили, допоможуть ще швидше, зручніше, простіше задовольняти їхні запити — від купівлі товарів за вигідними цінами до працевлаштування або пошуку житла», — коментує Катерина Онищенко, СЕО компанії в Україні та Центральній Азії.

Філософія smart choice

Новий зовнішній вигляд і функціональний інтерфейс одночасно доступні на десктоп-версії, в мобільній версії сайту і в додатках iOS та Android. В основі всіх нововведень — вивчення користувацького досвіду. Тому ребрендинг торкнувся не тільки зовнішнього вигляду, а й став початком для нових функцій, які компанія планує запропонувати користувачам у майбутньому.

Головне, що ребрендинг не обмежився візуальною складовою. В основі всього — філософія smart choice. Її, як і всю нову айдентику, розробило міжнародне агентство Design Studio. Філософія розумного вибору стала початком для нової місії OLX у світі. І це не просто гарна фраза. Наприклад, понад 967 тис. тонн потенційних викидів вуглекислого газу не потрапили в атмосферу в 2019 році. А все завдяки тому, що мільйони людей в усьому світі давали нове життя речам за допомогою платформи OLX. А українські користувачі за минулий рік, купуючи і продаючи б/у одяг і електроніку, допомогли запобігти потенційним викидам CO2 в кількості понад 42 тис. тонн. Це той вплив на світ, який може здійснити кожна людина. 

OLX

Дану філософію треба було правильно локалізувати на кожному з ринків. Виконати це завдання маркетинг-команді бренду допомогло креативне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine. Була проведена масштабна робота з пошуку місцевих інсайтів, формування локальної стратегії, яка дасть можливість у перспективі донести споживачам головну філософію бренду. За основу брали потреби людей і суспільства. Нині наші споживачі — на початковій стадії трансформації, яка починається зі зміни себе й потреби розумно змінювати своє життя на краще. Для багатьох OLX давно став місцем, де люди знаходять те, що їм необхідно і що поліпшує їхнє життя тут і зараз. Продавці та покупці, шукачі та роботодавці, підприємці — для всіх платформа є глобальною відповіддю на їхні запити, зокрема, і більш соціальні в майбутньому. Оновлене позиціонування відтворено і в новому слогані «OLX ЗНАЙ ДЕ». 

«Новий слоган «OLX ЗНАЙ ДЕ» — передусім про розумний вибір. Це розумний вибір для людей, які за допомогою платформи можуть зробити своє життя комфортнішим. Розумний вибір для ринку онлайн-продажів, адже ми надаємо ще більш зручні інструменти, технології, поліпшуємо клієнтський досвід, щоб допомогти користувачам розв’язати їхні проблеми і знайти правильне рішення. Розумний вибір для планети, оскільки в основі цінностей компанії — концепція розумного споживання», — коментує Олексій Ломоносов, директор з маркетингу OLX Україна і Центральна Азія. 

В оновленому логотипі також відображається нова філософія платформи — можливість широкого вибору та прагнення майданчика допомагати користувачам ухвалювати розумні рішення. Тепер лого динамічний, ніби постійно переходить від одного до іншого варіанта. До того ж візуальна подача задає оновлений стиль комунікації — живий і веселий. 

OLX

«Ми визначили свою індивідуальність, візуальний стиль і його тональність, орієнтуючись на всі вікові аудиторії. Разом із платформою користувачі змінюють своє життя на краще з 2014 року, і зараз, після ребрендингу, це стане ще простіше і зручніше, чи то покупка потрібної речі за більш доступною ціною, чи то пошук нового будинку, роботи або будь-які інші послуги», — коментує Катерина Онищенко.

А давайте згадаємо ребрендинг для ГО «Україна без сміття» від TABASCO, а ще ребрендинг для RoboUA від Michurin.

Теги: OLXPlatformaайдентикапозиционированиеребрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Агенція Verlox оновила американський бренд з 77-річною історією
Інсайти

Агенція Verlox оновила американський бренд з 77-річною історією

17 Січня, 2025

Клієнт Paulson International – це американська компанія, яка з 1947 року є світовим лідером у виробництві та дистрибуції засобів захисту очей та обличчя для індустріальних професій. Бренд представлений ​​у 76...

Читати даліDetails

У новий рік — з новою айдентикою: Будинок кіно та Спілка кінематографістів України представили нову концепцію брендингу

Ребрендинг для лізингової компанії «Enira» : кейс Verlox Branding Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.