Реалистичный сексуальный образ

Издание BuzzFeed решило представить, как выглядела бы реклама всемирно известного бренда Calvin Klein, если бы вместо моделей в ней участвовали мужчины, которых мы каждый день встречаем на улицах – худые и толстые, с разным телосложением и внешностью

 

Мужчины, снявшиеся в рекламе, отметили, что Calvin Klein в своей кампании даёт нереалистичный образ, а они смогли показать его таким, какой он есть на самом деле. Некоторые также сообщили, что чувствуют себя сексуальными в таком образе, несмотря на сильные различия с моделями.«Эта фотосессия была действительно веселой, и я чувствовал себя так неожиданно уверенно во время происходящего. Calvin Klein, если вы захотите сделать эту кампанию, я слушаю», – сказал Дэн, один из участников фотосессии.


Подробнее:http://adindex.ru/news/adyummy/2015/08/7/126676.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...