Група компаній razom communications провела ребрендинг

Україно-британська група компаній razom communications презентувала новий брендинг. Зміни відбулися як у візуальній айдентиці, так і в назві. Тепер група razom communications називається RAZOM GROUP. Нову концепцію розробило креативне агентство FCB Kyiv.

«До того, що ми робимо доволі складно доторкнутися руками, а пояснити людині не зі сфери взагалі нереально. Ми довго намагалися описати одним реченням всі послуги, які ми надаємо. І у нас вийшло: Ми перетворюємо білий шум в продукт. Людина щодня бачить дуже багато реклами. Але запам’ятовує лише певну кількість контенту, решта ж для неї — просто білий шум. Ми допомагаємо брендам пробитися крізь цей шум і розповісти про їх продукт споживачеві. Це твердження і стало основною ідеєю для оновленої айдентики.

Я вірю, що сучасна айдентика не може бути суворою і канонічною. Брендинг компанії повинен бути живим, а лого має виглядати круто не тільки на візитці, борді або постері, але і на плечі ідейного співробітника у вигляді татуювання. Адже, зараз місце роботи вибирають не тільки через гроші, а й через бажання бути частиною чогось крутого, чогось, що змінює ринок, індустрію, світ. Мерч компанії давно перестав бути принизливим корпоративним атрибутом — тепер це атрибут приналежності, що виділяє людину на фоні інших. Нові співробітники більше не вибирають місце потепліше, вони вибирають прапори, які будуть захищати.

Тепер RAZOM виглядає так. Еклектично, динамічно, місцями дивно. Думаю, що саме такими ми себе бачимо і відчуваємо. Тепер про це знатимуть всі!», — коментує Іван Голуб, CEO&Creative Director FCB Kyiv.

Група залишила головну впізнавану частину — квадрат з крапками, але змінила і зробила його сучаснішим, об’єднавши RAZOM лініями, як група об’єднує абсолютно різних яскравих особистостей в одне ціле і синергує цю енергію в ефективний продукт.

Група компаній razom communications провела ребрендинг
Група компаній razom communications провела ребрендинг

У новій айдентиці RAZOM GROUP відобразила в дизайні лаконічність і строгість великої компанії, при цьому показавши свободу і динаміку змін. У назві також підкреслено масштаб групи, яка об’єднує три медійних і одне креативне агентства.

«У RAZOM GROUP працює понад 200 співробітників. Це потужна команда, яка займає значну позицію на ринку. А коли ти стаєш настільки великим, то починаєш виглядати з боку неповоротким китом, через що не можеш встигнути за трендами.

RAZOM не та група, яка сидить на місці, ми підтримуємо в собі внутрішнє бажання змінюватися, ми біжимо, дихаємо і живемо на повні груди», — додає Arman Matkulov, СЕО RAZOM GROUP.


Більше останніх новин про ребрендинги в Україні читайте за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Molson Coors спробує транслювати рекламу прямо в сни

Бренди Coors Light та Coors Seltzer спільно з агенцією DDB вирішили спробувати транслювати рекламу пива в сни допитливих добровольців.

Портрети, обірвані, як життя. Художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жінок-жертв домашнього насильства

Британська художниця Холлі Рінґроуз створила портрети жертв домашнього насильства. Таким чином вона вшанувала пам’ять жінок, убитих їхніми колишніми чи нинішніми ...

В Америці створили Da Vinci of Debt — найдорожчу інсталяцію в історії мистецтва

Американський пивний бренд Natural Light установив композицію Da Vinci of Debt («Да Вінчі в борг») у залі центрального вокзалу в ...

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

«Креативна Європа»: 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

«Креативна Європа» святкує 30 років підтримки європейської кіно- та аудіовізуальної індустрії

Вже 30 років підпрограма «МЕДІА», яка з 2014 року реалізується в рамках програми ЄС «Креативна Європа», підтримує європейський кіно- та ...