Black Yogurt — це той самий випадок, коли збігаються очікування і реальність. З вами, мабуть, вже було таке: бачиш йогурт у чорному пакуванні, починаєш фантазувати, що там всередині справжнісінький чорний йогурт, відкриваєш, і… З пляшки наче доноситься шепіт: “не цього разу, дурнику”.
Danone вирішили покласти цьому край та першими в Україні розробили справді чорний йогурт з чорним вугіллям та вишнею — Активіа Black Yogurt. Дизайн пакування новинки розробила незалежна креативна агенція R Agency.
Black Yogurt — лімітована серія відомої лінійки молочних продуктів Активіа. У процесі роботи бачення того, якою має бути етикетка, часто змінювалось. Зрештою було вирішено, що необхідно зберегти впізнаваний брендинг Активіа та водночас відійти від класичного стилю.
“Ми погуглили та не знайшли жодних згадок про аналогічний чорний йогурт у мережі. Навіть у даркнеті. Тож я вважаю, що ми зробили етикетку для першого чорного йогурту не просто в Україні — у цілому всесвіті. Якщо, звичайно, у когось немає на руках доказів існування позаземного життя. Але навіть у такому випадку ще не факт, що інопланетяни мають щось подібне”.
Аліса Меженська — молодший арт-директор R Agency