Black Yogurt — це той самий випадок, коли збігаються очікування і реальність. З вами, мабуть, вже було таке: бачиш йогурт у чорному пакуванні, починаєш фантазувати, що там всередині справжнісінький чорний йогурт, відкриваєш, і… З пляшки наче доноситься шепіт: “не цього разу, дурнику”.

Danone вирішили покласти цьому край та першими в Україні розробили справді чорний йогурт з чорним вугіллям та вишнею — Активіа Black Yogurt. Дизайн пакування новинки розробила незалежна креативна агенція R Agency.

Black Yogurt — лімітована серія відомої лінійки молочних продуктів Активіа. У процесі роботи бачення того, якою має бути етикетка, часто змінювалось. Зрештою було вирішено, що необхідно зберегти впізнаваний брендинг Активіа та водночас відійти від класичного стилю.

“Ми погуглили та не знайшли жодних згадок про аналогічний чорний йогурт у мережі. Навіть у даркнеті. Тож я вважаю, що ми зробили етикетку для першого чорного йогурту не просто в Україні — у цілому всесвіті. Якщо, звичайно, у когось немає на руках доказів існування позаземного життя. Але навіть у такому випадку ще не факт, що інопланетяни мають щось подібне”.

Аліса Меженська — молодший арт-директор R Agency

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.