Black Yogurt — це той самий випадок, коли збігаються очікування і реальність. З вами, мабуть, вже було таке: бачиш йогурт у чорному пакуванні, починаєш фантазувати, що там всередині справжнісінький чорний йогурт, відкриваєш, і… З пляшки наче доноситься шепіт: “не цього разу, дурнику”.

Danone вирішили покласти цьому край та першими в Україні розробили справді чорний йогурт з чорним вугіллям та вишнею — Активіа Black Yogurt. Дизайн пакування новинки розробила незалежна креативна агенція R Agency.

Black Yogurt — лімітована серія відомої лінійки молочних продуктів Активіа. У процесі роботи бачення того, якою має бути етикетка, часто змінювалось. Зрештою було вирішено, що необхідно зберегти впізнаваний брендинг Активіа та водночас відійти від класичного стилю.

“Ми погуглили та не знайшли жодних згадок про аналогічний чорний йогурт у мережі. Навіть у даркнеті. Тож я вважаю, що ми зробили етикетку для першого чорного йогурту не просто в Україні — у цілому всесвіті. Якщо, звичайно, у когось немає на руках доказів існування позаземного життя. Але навіть у такому випадку ще не факт, що інопланетяни мають щось подібне”.

Аліса Меженська — молодший арт-директор R Agency

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.