R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea: «”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R Agency та Danone є добра традиція — кожного року актуалізувати його дизайн.

1 - R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

2 - R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

3 - R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

У 2019 на пляшці «Актуалю» від Danone були сюрреалістичні сюжети. Вони розповідали історію про те, що «Актуаль» — актуальний навіть у найнезрозумілішій ситуації.

Цього року «Актуаль» вкрився стікерами, адже для молоді це актуальний спосіб спілкуватись та виражати себе. А ще ними обклеюють найулюбленіші речі. Наприклад, пляшечку улюбленого «Актуалю» від Danone.

4 - R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

5 anim - R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Ми прагнули досягти еволюції торішнього дизайну, зробити його більш яскравим, сміливим та самобутнім, бо “Актуаль” саме для таких людей. Команда R Agency запропонувала чудову ідею зі стікерами та алюзіями на попкультуру. Це поєднання обігрує одразу два аспекти: є речі, які залишаються актуальними незважаючи на час, а стікери допомагають актуалізувати та зробити більш виразною та унікальною будь-яку річ. Ми отримали яскравий та виразний дизайн, який складно не помітити, і дуже задоволені результатом співпраці з командою R Agency», — коментує Вікторія Рибченко, старша бренд-менеджерка Danone.

6 anim - R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

7 - R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone


Читайте також:

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, під час карантину Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

Притча поза часом: український режисер зняв чорно-білий фільм про проблемне квартирне питання

Після смерті матері троє її дорослих дітей починають сварку через квартиру, в якій вони провели своє дитинство. Молодший син Павло ...

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...