R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea: «”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R Agency та Danone є добра традиція — кожного року актуалізувати його дизайн.

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

У 2019 на пляшці «Актуалю» від Danone були сюрреалістичні сюжети. Вони розповідали історію про те, що «Актуаль» — актуальний навіть у найнезрозумілішій ситуації.

Цього року «Актуаль» вкрився стікерами, адже для молоді це актуальний спосіб спілкуватись та виражати себе. А ще ними обклеюють найулюбленіші речі. Наприклад, пляшечку улюбленого «Актуалю» від Danone.

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Ми прагнули досягти еволюції торішнього дизайну, зробити його більш яскравим, сміливим та самобутнім, бо “Актуаль” саме для таких людей. Команда R Agency запропонувала чудову ідею зі стікерами та алюзіями на попкультуру. Це поєднання обігрує одразу два аспекти: є речі, які залишаються актуальними незважаючи на час, а стікери допомагають актуалізувати та зробити більш виразною та унікальною будь-яку річ. Ми отримали яскравий та виразний дизайн, який складно не помітити, і дуже задоволені результатом співпраці з командою R Agency», — коментує Вікторія Рибченко, старша бренд-менеджерка Danone.

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone


Читайте також:

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, під час карантину Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.