R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea: «”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R Agency та Danone є добра традиція — кожного року актуалізувати його дизайн.

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

У 2019 на пляшці «Актуалю» від Danone були сюрреалістичні сюжети. Вони розповідали історію про те, що «Актуаль» — актуальний навіть у найнезрозумілішій ситуації.

Цього року «Актуаль» вкрився стікерами, адже для молоді це актуальний спосіб спілкуватись та виражати себе. А ще ними обклеюють найулюбленіші речі. Наприклад, пляшечку улюбленого «Актуалю» від Danone.

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Ми прагнули досягти еволюції торішнього дизайну, зробити його більш яскравим, сміливим та самобутнім, бо “Актуаль” саме для таких людей. Команда R Agency запропонувала чудову ідею зі стікерами та алюзіями на попкультуру. Це поєднання обігрує одразу два аспекти: є речі, які залишаються актуальними незважаючи на час, а стікери допомагають актуалізувати та зробити більш виразною та унікальною будь-яку річ. Ми отримали яскравий та виразний дизайн, який складно не помітити, і дуже задоволені результатом співпраці з командою R Agency», — коментує Вікторія Рибченко, старша бренд-менеджерка Danone.

R Agency акуталізували дизайн пакування «Актуалю» від Danone


Читайте також:

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, під час карантину Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.