Пиво та страхування: коли пес є обличчям рекламної кампанії

«Поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct, а в кампанії Budweiser він конкурує з людиною за право володіти диваном.

Budweiser повертає собаці його трон

Кампанія від рекламної агенції Africa закликає любителів баскетболу посадовити домашнього улюбленця на «трон», а самим всістися на диван для перегляду баскетбольних матчів.

Так, баскетбол повернувся до США, але не всі цьому поверненню раді. Не всі – це домашні улюбленці фанатів баскетболу. В той час як люди влаштувалися перед телевізорами для перегляду матчів фінальної серії НБА, їх домашні тварини, які вже звикли розкошувати на дивані, мусили перебратися на підлогу. Тобто їх було вигнано з головного престолу кожної оселі.

Будучи одним зі спонсорів НБА в Бразилії, пивний бренд Budweiser визнає, що частина провини за цю сумну для домашніх улюбленців ситуацію лежить на ньому. Тому, щоб виправити це, він почав виготовляти ліжечка для тварин, які є гідними чотирилапих монарших осіб в домі. Таким чином люди можуть спокійно дивитися спорт, сидячи на дивані, а їх собаки та коти можуть робити те саме, вмостившись у м’якому ліжечку. Кожному своє.

Для виготовлення ліжечок бренд Budweiser скооперувався з найбільшим в Бразилії магазином Pet Care. Всі доходи від продажу таких брендових ліжечок будуть перераховані на користь притулків для тварин.

Світлові мечі та відеоігри в кампанії Budget Direct

Коли вийшло нове відео страхової компанії Budget Direct із серії Insurance Solved від агенції303 MullenLowe, воно одразу привернуло до себе чималу увагу. У ньому можна побачити, як маленький джек-рассел-тер’єр зі світловим мечем в зубах прорубається крізь будинок злощасних сусідів своїх господарів і лишає його практично в руїнах. (Хазяї дому в цей час заламують руки, оскільки їх страхова компанія, на відміну від Budget Direct, не готова їх кудись тимчасово поселити, доки будинок ремонтується.)

Цей «поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct і доволі харизматичним. Тому Budget Direct вирішила зробити цю кампанію дійсно мультиканальною і запросила до роботи над нею діджитал-агенцію Romeo. Агенція ж вирішила додати публіці екшену і створила відеогру, в якій гравець управляє «поганим псом» і прорубає собі шлях крізь будинки, сади та вулиці.

На гру Bad Dog – The Game можна справді підсісти, намагаючись пробитися у список лідерів. До того ж вона передбачає розіграш призів – подарункові сертифікати та головний приз у 10000 доларів.

Зіграти в неї можна тут (і краще це робити з мобільного): http://bdins.co/playgame.

«Поганого пса» можна побачити також на білбордах, створених oOh!media.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...