Пиво та страхування: коли пес є обличчям рекламної кампанії

«Поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct, а в кампанії Budweiser він конкурує з людиною за право володіти диваном.

Budweiser повертає собаці його трон

Кампанія від рекламної агенції Africa закликає любителів баскетболу посадовити домашнього улюбленця на «трон», а самим всістися на диван для перегляду баскетбольних матчів.

Так, баскетбол повернувся до США, але не всі цьому поверненню раді. Не всі – це домашні улюбленці фанатів баскетболу. В той час як люди влаштувалися перед телевізорами для перегляду матчів фінальної серії НБА, їх домашні тварини, які вже звикли розкошувати на дивані, мусили перебратися на підлогу. Тобто їх було вигнано з головного престолу кожної оселі.

Будучи одним зі спонсорів НБА в Бразилії, пивний бренд Budweiser визнає, що частина провини за цю сумну для домашніх улюбленців ситуацію лежить на ньому. Тому, щоб виправити це, він почав виготовляти ліжечка для тварин, які є гідними чотирилапих монарших осіб в домі. Таким чином люди можуть спокійно дивитися спорт, сидячи на дивані, а їх собаки та коти можуть робити те саме, вмостившись у м’якому ліжечку. Кожному своє.

Для виготовлення ліжечок бренд Budweiser скооперувався з найбільшим в Бразилії магазином Pet Care. Всі доходи від продажу таких брендових ліжечок будуть перераховані на користь притулків для тварин.

Світлові мечі та відеоігри в кампанії Budget Direct

Коли вийшло нове відео страхової компанії Budget Direct із серії Insurance Solved від агенції303 MullenLowe, воно одразу привернуло до себе чималу увагу. У ньому можна побачити, як маленький джек-рассел-тер’єр зі світловим мечем в зубах прорубається крізь будинок злощасних сусідів своїх господарів і лишає його практично в руїнах. (Хазяї дому в цей час заламують руки, оскільки їх страхова компанія, на відміну від Budget Direct, не готова їх кудись тимчасово поселити, доки будинок ремонтується.)

Цей «поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct і доволі харизматичним. Тому Budget Direct вирішила зробити цю кампанію дійсно мультиканальною і запросила до роботи над нею діджитал-агенцію Romeo. Агенція ж вирішила додати публіці екшену і створила відеогру, в якій гравець управляє «поганим псом» і прорубає собі шлях крізь будинки, сади та вулиці.

На гру Bad Dog – The Game можна справді підсісти, намагаючись пробитися у список лідерів. До того ж вона передбачає розіграш призів – подарункові сертифікати та головний приз у 10000 доларів.

Зіграти в неї можна тут (і краще це робити з мобільного): http://bdins.co/playgame.

«Поганого пса» можна побачити також на білбордах, створених oOh!media.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Українська ілюстраторка Альона Шостко перемогла на престижному європейському конкурсі

Українська ілюстраторка Альона Шостко стала однією із переможиць престижного європейського конкурсу iJungle 2020 Illustration Awards. Вона отримала золото в номінації «Книжкова ...

Saliut MagazineSaliut Magazine

Фонд «Основи» та Видавництво «Основи» створили журнал про українську фотографію — Saliut

Фонд «Основи» спільно з Видавництвом «Основи» та завдяки підтримці Українського Культурного Фонду створили журнал про українську фотографію — Saliut. Як ...

Reebok створив нову колекцію за мотивами мультфільму «Кунг-фу Панда»

Reebok, DreamWorks Animation і Universal Brand Development об’єдналися, щоб створити колекцію Reebok і Кунг-фу Панда, про яку точно будуть складати ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

Науковий підхід до дизайну: гнута тарілка заохочує дітей їсти овочі

Елегантна посудина Helping Plate аж ніяк не схожа на звичні яскраві пластикові тарілочки для дітей. «Доросла» тарілка спонукатиме їсти «як дорослі».