«Поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct, а в кампанії Budweiser він конкурує з людиною за право володіти диваном.
Budweiser повертає собаці його трон
Кампанія від рекламної агенції Africa закликає любителів баскетболу посадовити домашнього улюбленця на «трон», а самим всістися на диван для перегляду баскетбольних матчів.
Так, баскетбол повернувся до США, але не всі цьому поверненню раді. Не всі – це домашні улюбленці фанатів баскетболу. В той час як люди влаштувалися перед телевізорами для перегляду матчів фінальної серії НБА, їх домашні тварини, які вже звикли розкошувати на дивані, мусили перебратися на підлогу. Тобто їх було вигнано з головного престолу кожної оселі.
Будучи одним зі спонсорів НБА в Бразилії, пивний бренд Budweiser визнає, що частина провини за цю сумну для домашніх улюбленців ситуацію лежить на ньому. Тому, щоб виправити це, він почав виготовляти ліжечка для тварин, які є гідними чотирилапих монарших осіб в домі. Таким чином люди можуть спокійно дивитися спорт, сидячи на дивані, а їх собаки та коти можуть робити те саме, вмостившись у м’якому ліжечку. Кожному своє.
Для виготовлення ліжечок бренд Budweiser скооперувався з найбільшим в Бразилії магазином Pet Care. Всі доходи від продажу таких брендових ліжечок будуть перераховані на користь притулків для тварин.
Світлові мечі та відеоігри в кампанії Budget Direct
Коли вийшло нове відео страхової компанії Budget Direct із серії Insurance Solved від агенції303 MullenLowe, воно одразу привернуло до себе чималу увагу. У ньому можна побачити, як маленький джек-рассел-тер’єр зі світловим мечем в зубах прорубається крізь будинок злощасних сусідів своїх господарів і лишає його практично в руїнах. (Хазяї дому в цей час заламують руки, оскільки їх страхова компанія, на відміну від Budget Direct, не готова їх кудись тимчасово поселити, доки будинок ремонтується.)
Цей «поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct і доволі харизматичним. Тому Budget Direct вирішила зробити цю кампанію дійсно мультиканальною і запросила до роботи над нею діджитал-агенцію Romeo. Агенція ж вирішила додати публіці екшену і створила відеогру, в якій гравець управляє «поганим псом» і прорубає собі шлях крізь будинки, сади та вулиці.
На гру Bad Dog – The Game можна справді підсісти, намагаючись пробитися у список лідерів. До того ж вона передбачає розіграш призів – подарункові сертифікати та головний приз у 10000 доларів.
Зіграти в неї можна тут (і краще це робити з мобільного): http://bdins.co/playgame.
«Поганого пса» можна побачити також на білбордах, створених oOh!media.