Puma створили кросівки для рейверів, а Іван Дорн став обличчям рекламної кампанії

Спортивний бренд Puma представив нову модель кросівок, натхнених електронною музикою. Її обличчям в Україні став музикант Іван Дорн.

Mirage Tech

“Коли йдеться про енергію та свободу творчості, перша людина, яка спадає на думку, — Іван Дорн, — розповідають представники Puma. — Він — новатор, який стирає грані між музикою та стилем, між сучасним та майбутнім. Дослідник, який завжди винаходить щось абсолютно своє. Саме таким ми бачили обличчя Mirage Tech”.

Іван Дорн

У відеоролику Іван Дорн перевтілюється у фантастичного героя. Він опиняється в лабораторії, де таємний експериментатор керує кросівками за допомогою звуку. Разом з ними рухається і Іван. Спершу — як маріонетка в невідомих руках, а далі — як незалежний результат вдалого експерименту.

Кросівки Mirage Tech доступні у продажу з 31 березня на сайті ua.puma.com та з 10 квітня у фірмових магазинах.

Джерело


А Gucci нещодавно офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...