Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99.

Gucci співпрацює з білоруською компанією фешн-технологій Wanna, яка спеціалізується на використанні доповненої реальності для створення тривимірних моделей. Ці моделі можна використовувати у розробці цифрових фурнітур для кросівок та годинників. Компанія Wanna давно тісно співпрацює зі світом моди та технологій, зокрема з такими брендами, як Reebok, Puma та Snapchat.

Мета цієї співпраці — перевірити, як споживачі сприймають віртуальну примірку та носіння одягу або взуття. Gucci теж раніше працював з Wanna, оцифрувавши свої віртуальні кросівки для примірки у власному додатку.

Gucci продемонстрував успіх, адаптувавшись до світу віртуального одягу, раніше співпрацюючи з ігровою платформою Roblox, онлайн-іграми Drest, Sims 4 і навіть Pokémon. За допомогою своєї колекції віртуального взуття Gucci планує орієнтуватися на технічно підкованого споживача з покоління Z, який, можливо, поки не в змозі дозволити купити собі фізичні продукти Gucci.

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Віртуальні кросівки Gucci, вартість якого становить $8,99 у додатку Wanna або $11,99 у додатку Gucci, можуть в перспективі охопити ширший діапазон аудиторії. На відміну від NFT, кількість можливих замін взуття буде необмежена.

Сергій Архангельський, генеральний директор Wanna, прогнозує, що технологія AR у фешн-галузі продовжуватиме рости: «Через п’ять, а може, й 10 років відносно велика частина доходів модних брендів буде надходити від цифрових продуктів. Наша мета — фактично замінити просто фотографії товару чимось, що є набагато цікавішим та ближчим до офлайн-покупок».

Цифрове взуття Gucci буде недоступне для перепродажу, оскільки цифровий продукт знаходиться лише на початковій стадії.

Джерело


Читайте також: Модний дизайнер Філіп Лім та індустріальна дизайнерка Шарлотта МакКарді створили «безнафтову» сукню, розшиту паєтками з рослинного біопластику.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.