Зараз на українському ринку користуються кількома індустріальними дослідженнями для вивчення поведінки споживачів. Однак, цієї інформації не завжди достатньо для виявлення найтонших відмінностей між цільовими аудиторіями та формування їх детального портрету для вирішення задач клієнтів. Допомагають власні клієнтські дослідження, але такі можливості є не у всіх клієнтів.  Щоб покращити стратегічні можливості групи та кожної із агенцій зокрема,  Publicis Groupe Ukraine інвестували в ексклюзивне онлайн-дослідження, PACE panel у кооперації з GlobalWebIndex*.

«Дані PACE panel – це високоякісне пальне для стратегів усіх агенцій групи, оскільки воно дозволяє більш детально зрозуміти аудиторію, знайти нові інсайти і визначити, які канали комунікації найкраще використовувати в залежності від цілей бренду. Наша група використовує PACE panel на багатьох ринках по всьому світу, що відкриває можливості для додаткового порівняльного аналізу та впровадження найбільш сучасних стандартів у плануванні». – зазначив Олексій Осадчий, Chief Strategy Officer Publicis Groupe Ukraine.

«Нове дослідження відкриває для наших клієнтів доступ до даних, яких на українському ринку раніше не було. PACE panel допомагає не лише оцінювати медіаспоживання, а й аналізувати повний цикл шляху покупця, та пропонувати для кожного етапу найбільш афінітивні інструменти. Ми також можемо оцінювати поведінку споживачів із високим рівнем доходу (місячний дохід на члена родини становить 15 000 грн. і більше) та аналізувати різницю у поводженні користувачів соцмереж. Скажімо, ми вже перевірили, що при більш-менш однаковій конверсії у лайки користувач Facebook на 75% вірогідніше залишить коментар, ніж користувач Instagram». – прокоментувала Дар’я Маліхатко, Data Sciences Director Pubicis Groupe Ukraine.

На даному етапі панель налічує 1 500 респондентів, що репрезентують онлайн-населення України (без Криму та Донецької і Луганської областей).

*GlobalWebIndex – це дослідницька компанія, заснована у 2009 році. Вона забезпечує своїх клієнтів даними щодо профайлів споживачів по усьому світові.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.