Зараз на українському ринку користуються кількома індустріальними дослідженнями для вивчення поведінки споживачів. Однак, цієї інформації не завжди достатньо для виявлення найтонших відмінностей між цільовими аудиторіями та формування їх детального портрету для вирішення задач клієнтів. Допомагають власні клієнтські дослідження, але такі можливості є не у всіх клієнтів.  Щоб покращити стратегічні можливості групи та кожної із агенцій зокрема,  Publicis Groupe Ukraine інвестували в ексклюзивне онлайн-дослідження, PACE panel у кооперації з GlobalWebIndex*.

«Дані PACE panel – це високоякісне пальне для стратегів усіх агенцій групи, оскільки воно дозволяє більш детально зрозуміти аудиторію, знайти нові інсайти і визначити, які канали комунікації найкраще використовувати в залежності від цілей бренду. Наша група використовує PACE panel на багатьох ринках по всьому світу, що відкриває можливості для додаткового порівняльного аналізу та впровадження найбільш сучасних стандартів у плануванні». – зазначив Олексій Осадчий, Chief Strategy Officer Publicis Groupe Ukraine.

«Нове дослідження відкриває для наших клієнтів доступ до даних, яких на українському ринку раніше не було. PACE panel допомагає не лише оцінювати медіаспоживання, а й аналізувати повний цикл шляху покупця, та пропонувати для кожного етапу найбільш афінітивні інструменти. Ми також можемо оцінювати поведінку споживачів із високим рівнем доходу (місячний дохід на члена родини становить 15 000 грн. і більше) та аналізувати різницю у поводженні користувачів соцмереж. Скажімо, ми вже перевірили, що при більш-менш однаковій конверсії у лайки користувач Facebook на 75% вірогідніше залишить коментар, ніж користувач Instagram». – прокоментувала Дар’я Маліхатко, Data Sciences Director Pubicis Groupe Ukraine.

На даному етапі панель налічує 1 500 респондентів, що репрезентують онлайн-населення України (без Криму та Донецької і Луганської областей).

*GlobalWebIndex – це дослідницька компанія, заснована у 2009 році. Вона забезпечує своїх клієнтів даними щодо профайлів споживачів по усьому світові.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...