Publicis Groupe запустила в Україні ексклюзивне аудиторне дослідження PACE panel

Зараз на українському ринку користуються кількома індустріальними дослідженнями для вивчення поведінки споживачів. Однак, цієї інформації не завжди достатньо для виявлення найтонших відмінностей між цільовими аудиторіями та формування їх детального портрету для вирішення задач клієнтів. Допомагають власні клієнтські дослідження, але такі можливості є не у всіх клієнтів.  Щоб покращити стратегічні можливості групи та кожної із агенцій зокрема,  Publicis Groupe Ukraine інвестували в ексклюзивне онлайн-дослідження, PACE panel у кооперації з GlobalWebIndex*.

«Дані PACE panel – це високоякісне пальне для стратегів усіх агенцій групи, оскільки воно дозволяє більш детально зрозуміти аудиторію, знайти нові інсайти і визначити, які канали комунікації найкраще використовувати в залежності від цілей бренду. Наша група використовує PACE panel на багатьох ринках по всьому світу, що відкриває можливості для додаткового порівняльного аналізу та впровадження найбільш сучасних стандартів у плануванні». – зазначив Олексій Осадчий, Chief Strategy Officer Publicis Groupe Ukraine.

«Нове дослідження відкриває для наших клієнтів доступ до даних, яких на українському ринку раніше не було. PACE panel допомагає не лише оцінювати медіаспоживання, а й аналізувати повний цикл шляху покупця, та пропонувати для кожного етапу найбільш афінітивні інструменти. Ми також можемо оцінювати поведінку споживачів із високим рівнем доходу (місячний дохід на члена родини становить 15 000 грн. і більше) та аналізувати різницю у поводженні користувачів соцмереж. Скажімо, ми вже перевірили, що при більш-менш однаковій конверсії у лайки користувач Facebook на 75% вірогідніше залишить коментар, ніж користувач Instagram». – прокоментувала Дар’я Маліхатко, Data Sciences Director Pubicis Groupe Ukraine.

На даному етапі панель налічує 1 500 респондентів, що репрезентують онлайн-населення України (без Криму та Донецької і Луганської областей).

*GlobalWebIndex – це дослідницька компанія, заснована у 2009 році. Вона забезпечує своїх клієнтів даними щодо профайлів споживачів по усьому світові.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.