No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

В Україні з’явилася платформа «Науковий метод», яка просуває науковий підхід та якісну комунікацію на теми науки та медицини, зокрема COVID-19. Цей проєкт запустила організація INSCIENCE, яка популяризує науку та поєднує її з бізнесом.

Платформа «Науковий метод» допомагає медіа та людям, які працюють з інформацією, робити якісний контент на теми науки, здоров’я, медицини. На сайті є база вчених, відеолекції науковців, науково-популярних журналістів і блогерів, лікарів та інструкція як перевіряти інформацію.

«Під час епідемії коронавірусної інфекції ми помітили сплеск фейкових новин. І, на жаль, вони поширюються в кілька разів швидше, ніж правдиві новини. Люди стрімко роблять репости та рідко перевіряють першоджерела. Такий несерйозний підхід спричиняє паніку і навіть може вартувати здоров’я та життя людини», — пояснює співзасновниця та партнерка організації INSCIENCE Олена Скирта.

До кампанії «Науковий метод» долучилися мікробіологиня, засновниця проєкту «Мікроб і Я», кандидатка біологічних наук Олена Лівінська, блогер, автор україномовного науково-популярного каналу «Клятий раціоналіст» Артем Албул, співзасновник та головний редактор науково-популярного журналу «Куншт» Кирило Безкоровайний та Катерина Булавінова — лікарка, медична експертка Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

«Вчені коментують лише кожну п’яту наукову новину. Це — одна з причин, чому люди можуть посилатися на стереотипи й вигадки, а не наукові факти. Разом з Інститутом масової інформації ми опитали 100 українських журналістів. Абсолютна більшість відповіла, що їм не вистачає контактів профільних експертів та базових знань, як саме висвітлювати теми науки, медицини й здоров’я. Саме тому ми створили найбільшу базу вчених та фахових лікарів, до яких можуть звертатися медіа за коментарем», — коментує Анна Орєхова, співзасновниця та партнерка організації INSCIENCE, менеджерка проєкту «Науковий метод».

Кожен охочий може підписати маніфест із зобов’язанням якісно, глибоко та ґрунтовно підходити до роботи з інформацією.

No fakes, no drama. В Україні запустили платформу «Науковий метод»

Проєкт «Науковий метод» здійснює громадська організація INSCIENCE за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» та Європейського Союзу в рамках гуманітарної ініціативи «Людяність і взаємодопомога».

INSCIENCE — це організація, що креативно об’єднує освіту, науку та бізнес, місія якої — популяризувати науку й підвищити її цінність для суспільства, бізнесу та держави. INSCIENCE проводить науково-популярні події, в тому числі найбільшу науково-популярну конференцію зі спікерами NASA, Copernicus Science Center, Mars Society та НАН України; онлайн-вебінари та програму популяризації науки серед підлітків Science Teens Platform


Також пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання у маленький екран.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.