Publicis Groupe Ukraine об’єднує дві мережеві агенції Spark Foundry Ukraine та Blue449 Ukraine у єдиний бренд Spark Foundry Ukraine

У березні 2019 року Publicis Groupe анонсувала зміни у структурі холдингу на міжнародному рівні. Агенції Spark Foundry та Blue 449 об’єдналися у єдиний бренд Spark Foundry. Відтепер, Spark Foundry розширює свою присутність у Австралії, Канаді, Китаї, Німеччині, Індії, Італії, MENA, Мексиці, Польщі, Росії, Сінгапурі та Іспанії. Обидва бренди залишаються та будуть тісно співпрацювати між собою у Франції, США та Великобританії, зважаючи на специфіку цих ринків. При цьому, Blue 449 обслуговуватиме переважно внутрішніх клієнтів, а Spark Foundry зосередиться на глобальних.

У квітні план дій щодо змін запущено і на українському ринку. У результаті, на посаду управляючого директора об’єднаної рекламної агенції призначена Юлія Герасько.
До призначення виконавчим директором Spark Foundry Ukraine вона протягом двох років на аналогічній посаді розвивала агенцію Blue 449 Ukraine.

«Синергія агенцій дозволить посилити можливості обох команд та вивести нашу пропозицію на новий рівень якості. Юлія Герасько – саме той лідер, який зможе об’єднати дві команди задля створення більш сильного та стійкого продукту, який здатний поглибити співпрацю з поточними партнерами й розширити клієнтський портфель», – прокоментував призначення CEO Publicis Groupe Ukraine Енвер Кікава.

«Протягом двох останніх років ми змінили багато внутрішніх процесів, пройшли шлях інтеграції, імплементували обмін експертизою та досвідом. Об’єднання двох агенцій – це продовження цього шляху і відображення основних потреб як клієнтів, так і ринку загалом – швидше, краще, більше. Обидва бренди агенцій мають схожі цінності, філософію та культуру, у обох – талановиті команди. А завдяки об’єднанню, агенція отримає новий імпульс і почне свою нову продуктивну історію», – додала управляюча директорка Spark Foundry Ukraine Юлія Герасько.

Ольга Воронова, яка до того очолювала агенцію протягом двох років, призначена на посаду управляючого директора Stаrcom Ukraine.

На фото в заголовку: Юлія Герасько

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...