Publicis Groupe Ukraine об’єднує дві мережеві агенції Spark Foundry Ukraine та Blue449 Ukraine у єдиний бренд Spark Foundry Ukraine

У березні 2019 року Publicis Groupe анонсувала зміни у структурі холдингу на міжнародному рівні. Агенції Spark Foundry та Blue 449 об’єдналися у єдиний бренд Spark Foundry. Відтепер, Spark Foundry розширює свою присутність у Австралії, Канаді, Китаї, Німеччині, Індії, Італії, MENA, Мексиці, Польщі, Росії, Сінгапурі та Іспанії. Обидва бренди залишаються та будуть тісно співпрацювати між собою у Франції, США та Великобританії, зважаючи на специфіку цих ринків. При цьому, Blue 449 обслуговуватиме переважно внутрішніх клієнтів, а Spark Foundry зосередиться на глобальних.

У квітні план дій щодо змін запущено і на українському ринку. У результаті, на посаду управляючого директора об’єднаної рекламної агенції призначена Юлія Герасько.
До призначення виконавчим директором Spark Foundry Ukraine вона протягом двох років на аналогічній посаді розвивала агенцію Blue 449 Ukraine.

«Синергія агенцій дозволить посилити можливості обох команд та вивести нашу пропозицію на новий рівень якості. Юлія Герасько – саме той лідер, який зможе об’єднати дві команди задля створення більш сильного та стійкого продукту, який здатний поглибити співпрацю з поточними партнерами й розширити клієнтський портфель», – прокоментував призначення CEO Publicis Groupe Ukraine Енвер Кікава.

«Протягом двох останніх років ми змінили багато внутрішніх процесів, пройшли шлях інтеграції, імплементували обмін експертизою та досвідом. Об’єднання двох агенцій – це продовження цього шляху і відображення основних потреб як клієнтів, так і ринку загалом – швидше, краще, більше. Обидва бренди агенцій мають схожі цінності, філософію та культуру, у обох – талановиті команди. А завдяки об’єднанню, агенція отримає новий імпульс і почне свою нову продуктивну історію», – додала управляюча директорка Spark Foundry Ukraine Юлія Герасько.

Ольга Воронова, яка до того очолювала агенцію протягом двох років, призначена на посаду управляючого директора Stаrcom Ukraine.

На фото в заголовку: Юлія Герасько

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...