ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася активаційна агенція Adsapience.

Після тривалої паузи у комунікації ТАСКОМБАНК обрав нестандартний формат взаємодії з аудиторією. В основі концепту відеороликів — кліше голлівудського кіно, коли з перших кадрів зрозуміло, що історія завершиться хеппі ендом. Ролики зняті одним кадром, а продукт з’являється лише у фіналі. Головною задачею креативу було донести ключову перевагу продукту — простоту.

«Ми ж дивимось у черговий раз якісь банальні фільми — „Один вдома“, „Іронія долі“ чи „Міцний горішок“. Люди добре знають сюжети цих фільмів, але черговий перегляд дарує впевненість у зрозумілому, доброму, очікуваному результаті. Це саме те, що ти очікуєш від кредиту, тому й обрали таку комунікацію», — ділиться креативний директор Adsapience Антон Савчук.

Кампанія мала на меті привернути увагу споживачів, які мають бар’єри щодо використання банківських кредитів.

«За результатами наших досліджень, є досить велика кількість людей, які не розуміються на складних банківських продуктах. Саме для них ми й розробили „Просто картку“, поєднавши у цьому продукті простоту кеш-кредиту та зручність кредитки. Плануючи комунікацію, головним завданням для себе ми поставили донести нашим споживачам, що кредит дійсно може бути простим та абсолютно передбачуваним, як добре знайоме голлівудське кіно», — каже Ганна Романова, директорка з маркетингу ТАСКОМБАНКУ.

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

«Просто картка» від ТАСКОМБАНКУ та Mastercard покликана стати альтернативою складним кредитам, починаючи від дизайну самої картки і закінчуючи простими умовами без прихованих платежів, комісій та процентів. Кредитний ліміт — до 100 000 гривень. Відкриття, обслуговування, зняття або переказ кредитних коштів є безкоштовним. Замовити картку можна у будь-якому відділенні ТАСКОМБАНКУ або онлайн із доставкою кур’єром у будь-яке місто, а керувати коштами допоможе додаток TAS2U.


Читайте також: Напередодні Нового року креативна агенція Bickerstaff.420 разом з Альфа-Банком Україна створили екологічно свідомі календарі.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...