Креативна агенція Bickerstaff.1965 придумала для Альфа-Банку Україна апсайклінг проєкт «Старий Новий Календар 2021». Знайшли старі календарі, що ідентичні 2021, і подарували їх замість нових.

Інформація з перших вуст — рев’ю:

  • Ануфриенко: — Ну шо, ребзя, есть идеи?
  • Москофиди: — Мы это… решили не делать календари.
  • Ануфриенко: — Вообще?
  • Янковский: — Ну, типа новые не делать, найти старые, на них лого Альфы накатать, и будет кайф. 
  • Ануфриенко: — Кайф.

«Не робити календарі» — означає не друкувати нові, а знайти старі, які день у день співпадають з 2021. Річ у тім, що роки повторюються з певною послідовністю. І 1965, 1971, 1982, 1993, 1999, 2010 — прямо-таки ідентичні 2021.

Команда Альфи відкрита до нестандартних рішень, тому дала добро на реалізацію ідеї, як тільки її почула. Бікерстафф розповідають, що для реалізації ідеї подзвонили майже в усі типографії, різним вусатим колекціонерам, прошерстили Інтернет, протоптали Петрівку (відома київська барахолка) і знайшли 2112 вінтажних календарів неймовірної краси. Подяка прекрасним календарним шукачам — Юлі та Христосу.

Кожен календарик загорнули в червону апсайклінг-стрічку: надруковану на непотрібному папері (в народі «обратка»), який збирали у всьому центральному офісі банку. А червону печатку на самі календарі нанесли шовкотрафаретним способом у світлій майстерні Printostan

Bickerstaff.420 разом з Альфа-Банком Україна створили екологічно свідомі календарі

Календарі роз’їхались по всій Україні до друзів Альфи, і потримати їх у руках зможуть лише вони. Але для нас з вами креативники відсканували повну колекцію календарів і розмістили на сайті (привіт, RIBS!)

Гроші, які Альфа-Банк Україна не витратив на виготовлення нових подарункових календарів, банк перерахував на підтримку Національного інституту серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова (Подяка БФ «Твоя опора»). 

Виходить, старі календарі про дерева подумали, людям допомогли, ще й культурну спадщину оцифрували. 2021, якщо ти нас чуєш, — заходь. Тепер можна! 


А ще можете поглянути, як Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Кращі дизайнерські проєкти кризових часів, за версією організаторів Лондонського бієнале з дизайну

Ці дизайнерські проєкти, зібрані організаторами Лондонського бієнале, охоплюють музику, надання гуманітарної допомоги і навіть сексуальну просвіту.