Креативна агенція Bickerstaff.1965 придумала для Альфа-Банку Україна апсайклінг проєкт «Старий Новий Календар 2021». Знайшли старі календарі, що ідентичні 2021, і подарували їх замість нових.

Інформація з перших вуст — рев’ю:

  • Ануфриенко: — Ну шо, ребзя, есть идеи?
  • Москофиди: — Мы это… решили не делать календари.
  • Ануфриенко: — Вообще?
  • Янковский: — Ну, типа новые не делать, найти старые, на них лого Альфы накатать, и будет кайф. 
  • Ануфриенко: — Кайф.

«Не робити календарі» — означає не друкувати нові, а знайти старі, які день у день співпадають з 2021. Річ у тім, що роки повторюються з певною послідовністю. І 1965, 1971, 1982, 1993, 1999, 2010 — прямо-таки ідентичні 2021.

Команда Альфи відкрита до нестандартних рішень, тому дала добро на реалізацію ідеї, як тільки її почула. Бікерстафф розповідають, що для реалізації ідеї подзвонили майже в усі типографії, різним вусатим колекціонерам, прошерстили Інтернет, протоптали Петрівку (відома київська барахолка) і знайшли 2112 вінтажних календарів неймовірної краси. Подяка прекрасним календарним шукачам — Юлі та Христосу.

Кожен календарик загорнули в червону апсайклінг-стрічку: надруковану на непотрібному папері (в народі «обратка»), який збирали у всьому центральному офісі банку. А червону печатку на самі календарі нанесли шовкотрафаретним способом у світлій майстерні Printostan

Bickerstaff.420 разом з Альфа-Банком Україна створили екологічно свідомі календарі

Календарі роз’їхались по всій Україні до друзів Альфи, і потримати їх у руках зможуть лише вони. Але для нас з вами креативники відсканували повну колекцію календарів і розмістили на сайті (привіт, RIBS!)

Гроші, які Альфа-Банк Україна не витратив на виготовлення нових подарункових календарів, банк перерахував на підтримку Національного інституту серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова (Подяка БФ «Твоя опора»). 

Виходить, старі календарі про дерева подумали, людям допомогли, ще й культурну спадщину оцифрували. 2021, якщо ти нас чуєш, — заходь. Тепер можна! 


А ще можете поглянути, як Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...