ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася активаційна агенція Adsapience.
Після тривалої паузи у комунікації ТАСКОМБАНК обрав нестандартний формат взаємодії з аудиторією. В основі концепту відеороликів — кліше голлівудського кіно, коли з перших кадрів зрозуміло, що історія завершиться хеппі ендом. Ролики зняті одним кадром, а продукт з’являється лише у фіналі. Головною задачею креативу було донести ключову перевагу продукту — простоту.
«Ми ж дивимось у черговий раз якісь банальні фільми — „Один вдома“, „Іронія долі“ чи „Міцний горішок“. Люди добре знають сюжети цих фільмів, але черговий перегляд дарує впевненість у зрозумілому, доброму, очікуваному результаті. Це саме те, що ти очікуєш від кредиту, тому й обрали таку комунікацію», — ділиться креативний директор Adsapience Антон Савчук.
Кампанія мала на меті привернути увагу споживачів, які мають бар’єри щодо використання банківських кредитів.
«За результатами наших досліджень, є досить велика кількість людей, які не розуміються на складних банківських продуктах. Саме для них ми й розробили „Просто картку“, поєднавши у цьому продукті простоту кеш-кредиту та зручність кредитки. Плануючи комунікацію, головним завданням для себе ми поставили донести нашим споживачам, що кредит дійсно може бути простим та абсолютно передбачуваним, як добре знайоме голлівудське кіно», — каже Ганна Романова, директорка з маркетингу ТАСКОМБАНКУ.
«Просто картка» від ТАСКОМБАНКУ та Mastercard покликана стати альтернативою складним кредитам, починаючи від дизайну самої картки і закінчуючи простими умовами без прихованих платежів, комісій та процентів. Кредитний ліміт — до 100 000 гривень. Відкриття, обслуговування, зняття або переказ кредитних коштів є безкоштовним. Замовити картку можна у будь-якому відділенні ТАСКОМБАНКУ або онлайн із доставкою кур’єром у будь-яке місто, а керувати коштами допоможе додаток TAS2U.
Читайте також: Напередодні Нового року креативна агенція Bickerstaff.420 разом з Альфа-Банком Україна створили екологічно свідомі календарі.