Пропонується новий алгоритм розміщення зовнішньої реклами

Експерти Програми USAID ЛЕВ пропонують механізми розміщення зовнішньої реклами, що дозволять ліквідувати невизначеність порядку видачі дозволів на розміщення, корупційні ризики, хаотичний характер розміщення об’єктів тощо.

Круглий стіл відбудеться у приміщенні Українського кризового медіа-центру (Український дім, Київ, вул. Хрещатик, 2) о 12:30.

До участі у круглому столі  «Реклама і вивіски: як впорядкувати хаос» запрошені представники профільних бізнес-асоціацій операторів зовнішньої реклами, Міністерства економічного розвитку та торгівлі, народні депутати, представники органів місцевого самоврядування з різних областей України.  Програма  USAID ЛЕВ представить пропозиції щодо законодавчого врегулювання проблем зовнішньої реклами, які були зібрано з регіонів та опрацьовано експертами програми, а  також альтернативні бачення.

Експерти Програми USAID ЛЕВ пропонують механізми розміщення зовнішньої реклами, що дозволять ліквідувати невизначеність порядку видачі дозволів на розміщення, корупційні ризики, хаотичний характер розміщення об’єктів тощо.

Спікери:

Любомир Чорній старший експерт Програми USAID ЛЕВ;

Олександр Пліва – залучений експерт Програми USAID ЛЕВ;

Оксана Поліщук – виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України;

Валерій Прокопець – заступник директора Департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку та торгівлі;

Богдан Мосунов – представник Асоціації рекламістів Сумщини.

 

***

Акредитація для участі відбуватиметься на місці

 

За детальною інформацією звертатися до комунікаційного координатора Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні» Миколи Малухи: [email protected], +380669225389  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...