• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Проєкт ДТЕК «Громада своїми руками» оновив візуальний стиль

16 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Проєкт ДТЕК «Громада своїми руками» оновив візуальний стиль
Share on FacebookShare on Twitter

Новий брендбук і лендінг розробило агентство Frontmen.

«Громада своїми руками» об’єднує людей, які готові поліпшувати свій життєвий простір — таку ідею творці вклали в віжуал. Новий стиль підкреслює пріоритети і ключові напрямки проєкту, а оформлення говорить про його зв’язки з ДТЕК.

Проєкт ДТЕК «Громада своїми руками» оновив візуальний стиль

Проєкт «Громада своїми руками» — це конкурс мінігрантів від ДТЕК для благоустрою населених пунктів та розвитку співпраці між спільнотами, бізнесом і адміністраціями на місцях. Проєкт базується на принципах ESG і відповідає цілям сталого розвитку ООН. Він привертає громаду до вирішення проблем на своїй території: допомагає створювати ефективну і сучасну інфраструктуру, сприяє інноваціям в освіті та охороні здоров’я, просуває енергоефективність.

Ініціатива дає стимул до розвитку міст і регіонів, де працюють підприємства групи ДТЕК. За час існування проєкту компанія інвестувала 19,5 млрд грн у сталий розвиток. Усього в рамках конкурсу було реалізовано близько 1500 проєктів за 7 років.

Проєкт «Громада своїми руками» існує з 2013 року. Він починався на територіях, де представлений бізнес ДТЕК Енерго. Тепер ініціативу підтримали бізнеси ДТЕК Нафтогаз і ДТЕК ВДЕ. Розвиток і масштабування соціального проєкту «Громада своїми руками» створили необхідність оновлення візуального стилю. Новий образ повинен бути співзвучним зі стилем ДТЕК, але не повторювати його.

Новий брендбук і лендінг розробило агентство Frontmen

У розробці фірмового стилю використовувалися ключові прийоми і кольори, близькі до стилю ДТЕК. В основі нового знака D-бокс — основний елемент ідентифікації компанії. Базову гамму кольорів доповнили зелений і синій, як символи екологічності. Шрифт використовувався той же, що і в брендингу ДТЕК: Pragmatica Bold.

Змінити щось поодинці неможливо. Зміни можливі тільки шляхом об’єднання навколо ідеї, мрії, мети. Ідея партнерства представлена в об’єднанні різних геометричних фігур, які створюють одне ціле.

Айдентику проєкту побудовано на картах українських міст і населених пунктів. На перший погляд, вона виглядає як мозаїка, але насправді в ній зашифровані образи міського ландшафту, які можна бачити на картах. Такий прийом допомагає зробити елементи айдентики унікальними, зберігши єдиний впізнаваний стиль кожного міста.

Проєкт ДТЕК «Громада своїми руками» оновив візуальний стиль

У новому брендбуці є два варіанти логотипу: кольоровий з заливанням для білого фону і лінійний для кольорового фону. Лінійний варіант символізує начерк, який кожен житель міста може наповнити своїми ідеями і пропозиціями. Конкурс мінігрантів — можливість втілити ці ідеї в життя і зробити міський простір комфортнішим, сучаснішим, чистішим.

Агентство Frontmen створило гнучкий стиль, який легко трансформувати під особливості кожної ініціативи «Громади своїми руками». При цьому елементи айдентики не втрачають зв’язку зі стилем проєкту.

«”Громада своїми руками” — це важливий соціальний проєкт ДТЕК, який допомагає в тому числі і бізнесу відчувати себе корпоративним громадянином, у партнерстві з громадами упорядковувати суспільні простори, реалізовувати культурні та соціальні ініціативи, створювати комфортне середовище для життя», — вважає Ольга Захарова, директорка з корпоративних комунікацій ДТЕК. Головна умова — жителі повинні зробити щось для благоустрою самі, своїми руками. Так реалізується головна ідея проєкту: об’єднати людей заради прогресу міст.

Агентство Frontmen з радістю бере участь у соціальних ініціативах ДТЕК і допомагає створювати візуальну комунікацію, яка розвиває проєкт, дає результати і відображає зміст і нові ідеї проєкту. «Для нас робота над такими проєктами — це досвід і можливість реалізовувати не тільки комерційні, а й соціальні ініціативи всеукраїнського масштабу. Ми закладаємо в візуальну комунікацію ідеї, які змушують людей подивитися на все під новим кутом зору», — вважає Мирослав Швець, керівник діджитал-агентства Frontmen.

У 2020 проєкт «Громада своїми руками» продовжує допомагати людям в облаштуванні їх життєвого простору. Цього року він реалізований на територіях присутності нафтогазового бізнесу ДТЕК — у Мачуховській і Великосорочинській ОТГ. Переможцями конкурсу стали 10 проєктів, які отримали мінігранти на загальну суму 800 тис. грн. Це ініціативи в сфері охорони здоров’я, освіти, благоустрою населених пунктів, співпраці між містами та сільськими територіями. Для реалізації проєктів було створено 10 ініціативних груп з активних жителів громад та залучено понад 70 волонтерів.


А нещодавно в Україні пройшла інформаційна кампанія з кібергігієни, щоб навчити молодь захищати себе в онлайн-просторі. Розробкою та реалізацією креативної ідеї займалась комунікаційна агенція Be—it Agency.

Теги: брендингекологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.