Новий брендбук і лендінг розробило агентство Frontmen.
«Громада своїми руками» об’єднує людей, які готові поліпшувати свій життєвий простір — таку ідею творці вклали в віжуал. Новий стиль підкреслює пріоритети і ключові напрямки проєкту, а оформлення говорить про його зв’язки з ДТЕК.
Проєкт «Громада своїми руками» — це конкурс мінігрантів від ДТЕК для благоустрою населених пунктів та розвитку співпраці між спільнотами, бізнесом і адміністраціями на місцях. Проєкт базується на принципах ESG і відповідає цілям сталого розвитку ООН. Він привертає громаду до вирішення проблем на своїй території: допомагає створювати ефективну і сучасну інфраструктуру, сприяє інноваціям в освіті та охороні здоров’я, просуває енергоефективність.
Ініціатива дає стимул до розвитку міст і регіонів, де працюють підприємства групи ДТЕК. За час існування проєкту компанія інвестувала 19,5 млрд грн у сталий розвиток. Усього в рамках конкурсу було реалізовано близько 1500 проєктів за 7 років.
Проєкт «Громада своїми руками» існує з 2013 року. Він починався на територіях, де представлений бізнес ДТЕК Енерго. Тепер ініціативу підтримали бізнеси ДТЕК Нафтогаз і ДТЕК ВДЕ. Розвиток і масштабування соціального проєкту «Громада своїми руками» створили необхідність оновлення візуального стилю. Новий образ повинен бути співзвучним зі стилем ДТЕК, але не повторювати його.
У розробці фірмового стилю використовувалися ключові прийоми і кольори, близькі до стилю ДТЕК. В основі нового знака D-бокс — основний елемент ідентифікації компанії. Базову гамму кольорів доповнили зелений і синій, як символи екологічності. Шрифт використовувався той же, що і в брендингу ДТЕК: Pragmatica Bold.
Змінити щось поодинці неможливо. Зміни можливі тільки шляхом об’єднання навколо ідеї, мрії, мети. Ідея партнерства представлена в об’єднанні різних геометричних фігур, які створюють одне ціле.
Айдентику проєкту побудовано на картах українських міст і населених пунктів. На перший погляд, вона виглядає як мозаїка, але насправді в ній зашифровані образи міського ландшафту, які можна бачити на картах. Такий прийом допомагає зробити елементи айдентики унікальними, зберігши єдиний впізнаваний стиль кожного міста.
У новому брендбуці є два варіанти логотипу: кольоровий з заливанням для білого фону і лінійний для кольорового фону. Лінійний варіант символізує начерк, який кожен житель міста може наповнити своїми ідеями і пропозиціями. Конкурс мінігрантів — можливість втілити ці ідеї в життя і зробити міський простір комфортнішим, сучаснішим, чистішим.
Агентство Frontmen створило гнучкий стиль, який легко трансформувати під особливості кожної ініціативи «Громади своїми руками». При цьому елементи айдентики не втрачають зв’язку зі стилем проєкту.
«”Громада своїми руками” — це важливий соціальний проєкт ДТЕК, який допомагає в тому числі і бізнесу відчувати себе корпоративним громадянином, у партнерстві з громадами упорядковувати суспільні простори, реалізовувати культурні та соціальні ініціативи, створювати комфортне середовище для життя», — вважає Ольга Захарова, директорка з корпоративних комунікацій ДТЕК. Головна умова — жителі повинні зробити щось для благоустрою самі, своїми руками. Так реалізується головна ідея проєкту: об’єднати людей заради прогресу міст.
Агентство Frontmen з радістю бере участь у соціальних ініціативах ДТЕК і допомагає створювати візуальну комунікацію, яка розвиває проєкт, дає результати і відображає зміст і нові ідеї проєкту. «Для нас робота над такими проєктами — це досвід і можливість реалізовувати не тільки комерційні, а й соціальні ініціативи всеукраїнського масштабу. Ми закладаємо в візуальну комунікацію ідеї, які змушують людей подивитися на все під новим кутом зору», — вважає Мирослав Швець, керівник діджитал-агентства Frontmen.
У 2020 проєкт «Громада своїми руками» продовжує допомагати людям в облаштуванні їх життєвого простору. Цього року він реалізований на територіях присутності нафтогазового бізнесу ДТЕК — у Мачуховській і Великосорочинській ОТГ. Переможцями конкурсу стали 10 проєктів, які отримали мінігранти на загальну суму 800 тис. грн. Це ініціативи в сфері охорони здоров’я, освіти, благоустрою населених пунктів, співпраці між містами та сільськими територіями. Для реалізації проєктів було створено 10 ініціативних груп з активних жителів громад та залучено понад 70 волонтерів.
А нещодавно в Україні пройшла інформаційна кампанія з кібергігієни, щоб навчити молодь захищати себе в онлайн-просторі. Розробкою та реалізацією креативної ідеї займалась комунікаційна агенція Be—it Agency.