Програма Ukrainian Creative Week 2018

23–26 жовтня у Мистецькій резиденції Carbon на ВДНГ відбудеться тиждень креативності Ukrainian Creative Week, що служить платформою для обміну досвідом, думками, знаннями та спілкуванням локальної креативної спільноти.

Тиждень креативності включає у себе: семінарську програму від лідерів думок українського рекламно-комунікаційного ринку, експозицію робіт-переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2018, Церемонії нагородження переможців конкурсів Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 та Kakadu Awards 2018 24 жовтня, а також закриту Церемонію ADC*UA Awards 2018 25 жовтня.

Серед спікерів – понад 50 провідних представників дизайнерської та рекламно-комунікаційної індустрії України, що чотири дні будуть прокачувати скіли дотичної або зацікавленої у галузі молоді. Вони говоритимуть про графічний, digital, телевізійний, індустріальний дизайн, Film Motion Graphics, дизайн зовнішнього середовища, а також про інші актуальні теми сфери реклами та креативу. Варто наголосити, що у програмі є окремі блоки від партнерів UCW: ADC*UA School, Carbon, Projector та School of Visual Communications.

Зустрічайте своїх менторів на цілий тиждень креативності:

  • Максим Ширко, куратор курсу “Веб-дизайн” в Projector, керуючий і арт-директор The23.design;
  • Максим Балтер, куратор курсу “Video Production” в Projector, засновник Bachoo Design Studio, фріланс режисер і продюсер;
  • Дмитро Яринич, креативний директор hooga.design;
  • Олександр Люєв, Head of Design та Олександр Берегуляк, бренд менеджер Art Nation;
  • Артем Куликов, співзасновник і креативний директор Reynolds and Reyner;
  • Ольга Шевченко, креативний директор Vintage Web Production, член Клубу ADC*UA;
  • Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi&Saatchi Ukraine, член Клубу ADC*UA;
  • Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO, президент Клубу ADC*UA;
  • Кирило Ткачов, дизайнер, каліграф, викладач, співзасновник Innerspace, організатор фестивалю “Простір літер”;
  • Маша Тетерін, Head of Branding, BBDO Ukraine;
  • Ірина Еркан, креативний продюсер, арт-директор, графічний дизайнер, власник студії візуальних комунікацій irinaerkan.com;
  • Анастасія Заїка, архітектор, дизайнер інтер’єру, розробник предметного дизайну, СЕО компанії A10architect;
  • Олександр Антонов, арт-директор “Новий Канал”;
  • Олексій Рєпік, арт-директор каналу 1+1 та багато інших лідерів думок галузі, повний список яких доступний за посиланням.

Якщо хочеш здобути безкоштовні профільні знання, приходь 23-26 жовтня на  Ukrainian Creative Week. З програмою UCW можна ознайомитись на сайті. Слідкуйте за оновленнями, адже можливі зміни та доповнення.
Вхід на заходи Ukrainian Creative Week безкоштовний за попередньою реєстрацією.

До зустрічі у Мистецькій резиденції Carbon, на ВДНГ, за адресою: проспект Академіка Глушкова 1, павільйон №13!

Нагадуємо, що завершенням Ukrainian Creative Week стане шалене та магічне шоу – Ніч рекламожерів. 27 жовтня у розважальному центрі Ультрамарин, за адресою вул. Василя Липківського 1А, ви переконаєтеся у потужності рекламного мистецтва. Квитки доступні за посиланням.

У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...