Оксана Бровко, директорка АНРВУ (Асоціація “Незалежні регіональні видавці України”)
організаторка заходу: “Ми підібрали для вас найкраще поєднання знань та досвіду. Обрали найліпші кейси з монетизації, маркетингу та якісного контенту в інформаційних медіа країни. На загальному, трендовому потоці наша команда сформувала для вас оптимальний мікс новин про технології, медіа та майбутнє, щоб вам було з чого планувати розвиток вашого видання на наступні кілька років”.
Критичне мислення як базова навичка: в Україні запустили кампанію про медіаграмотність
Якщо свобода — це вміння обирати, то медіа- та інформаційна грамотність — це вміння обирати правду. Читати новини з перевірених джерел має стати новою корисною звичкою, так само, як мити...
Читати даліDetails