Про технології, медіа, контент і не тільки: X Конгрес інформаційних сайтів відкрив реєстрацію
2 листопада в Києві відбудеться Х Конгрес інформаційних сайтів та міських порталів, котрий вже десятий рік поспіль збирає близько 200 медіа-фахівців з усієї країни для обговорення трендів на ринку та пошуку нових моделей ведення бізнесу.
 
Цього року відвідувачі мають можливість почути 30 фахівців з їх власним реальним досвідом в монетизації, маркетингу та контенту інформаційних медіа.
 
До 31 жовтня – пільгова реєстрація. Зареєструватися!
 

Оксана Бровко, директорка АНРВУ (Асоціація “Незалежні регіональні видавці України”)
організаторка заходу: “Ми підібрали для вас найкраще поєднання знань та досвіду. Обрали найліпші кейси з монетизації, маркетингу та якісного контенту в інформаційних медіа країни. На загальному, трендовому потоці наша команда сформувала для вас оптимальний мікс новин про технології, медіа та майбутнє, щоб вам було з чого планувати розвиток вашого видання на наступні кілька років”.

Серед спікерів Конгресу – Гжегож Піхота (Оксфорд), Роман Кульчицький (texty.org), Борис Давиденко (VoxUkraine), Ельміра  Наумедзянова (MC Today), Дмитро Федоренко (Наш Киев), Максим Золоєдов/Анна Березецька (медіа бюро ekonomika+), Вадим Пустотін (sledopyt.com.ua), Михайло Фідченко (mind.ua), Олена Куряча (авторка книги “Жизнь в ФБ”), Наталія Вересюк (сайт Единственная) та ще купа цікавих та профеійних колег. Дельна програма – mediacongress.org.
 
Всі охочі можуть зареєструватися за пільговою ціною. При реєстрації понад 1 людини – знижка 30% на наступних учасників. Постійним учасникам заходів АНРВУ – ще 15%. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...