Про технології, медіа, контент і не тільки: X Конгрес інформаційних сайтів відкрив реєстрацію
2 листопада в Києві відбудеться Х Конгрес інформаційних сайтів та міських порталів, котрий вже десятий рік поспіль збирає близько 200 медіа-фахівців з усієї країни для обговорення трендів на ринку та пошуку нових моделей ведення бізнесу.
 
Цього року відвідувачі мають можливість почути 30 фахівців з їх власним реальним досвідом в монетизації, маркетингу та контенту інформаційних медіа.
 
До 31 жовтня – пільгова реєстрація. Зареєструватися!
 

Оксана Бровко, директорка АНРВУ (Асоціація “Незалежні регіональні видавці України”)
організаторка заходу: “Ми підібрали для вас найкраще поєднання знань та досвіду. Обрали найліпші кейси з монетизації, маркетингу та якісного контенту в інформаційних медіа країни. На загальному, трендовому потоці наша команда сформувала для вас оптимальний мікс новин про технології, медіа та майбутнє, щоб вам було з чого планувати розвиток вашого видання на наступні кілька років”.

Серед спікерів Конгресу – Гжегож Піхота (Оксфорд), Роман Кульчицький (texty.org), Борис Давиденко (VoxUkraine), Ельміра  Наумедзянова (MC Today), Дмитро Федоренко (Наш Киев), Максим Золоєдов/Анна Березецька (медіа бюро ekonomika+), Вадим Пустотін (sledopyt.com.ua), Михайло Фідченко (mind.ua), Олена Куряча (авторка книги “Жизнь в ФБ”), Наталія Вересюк (сайт Единственная) та ще купа цікавих та профеійних колег. Дельна програма – mediacongress.org.
 
Всі охочі можуть зареєструватися за пільговою ціною. При реєстрації понад 1 людини – знижка 30% на наступних учасників. Постійним учасникам заходів АНРВУ – ще 15%. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.